Sterownik Bosch M7.4.4 0261207318 9653492680

215,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
9653492680 9643897580 0261207318 1940T1 1940T2

1 w magazynie

Opis

Układ sterujący silnika BOSCH do CITROEN XSARA Picasso 1.6 8V NFV

Oryginalna jednostka sterująca silnika (ECU) Bosch M7.4.4 do PSA – idealny zamiennik Citroëna Xsara Picasso 1.6 8V (NFV/TU5JP). Jeśli rozwiązujesz problemy z wtryskiem lub rozruchem i szukasz dokładnej części według numeru, to urządzenie jest tym, czego potrzebujesz. Jest to używana oryginalna część z samochodów marki Citroën/Peugeot (PSA), nadająca się do profesjonalnych napraw i serwisu domowego.

Numery kluczy części (do wyszukiwania i weryfikacji)
– Bosch: 0261207318 (M7.4.4, ME7.4.4)
-PSA/Siemens: 9653492680, 9643897580
-OEM PSA: 1940T1, 1940T2
Wskazówka: Zawsze porównuj wszystkie numery na tabliczce znamionowej urządzenia z tymi na liście. Dopasowanie numeru bazowego (0261207318) i kodów PSA znacznie zwiększa pewność kompatybilności.

Kompatybilność
– Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV (TU5JP), benzyna
– Urządzenie można znaleźć także w innych wybranych modelach PSA z tym samym silnikiem/instalacją; jednakże decydujące znaczenie mają powyższe numery katalogowe i typ złączy.
– Wymiany pomiędzy 1940T1/1940T2 są możliwe w zależności od wersji oprogramowania – zalecamy wcześniejsze sprawdzenie przy diagnostyce lub porównanie etykiet.

Informacje techniczne
– Producent/typ: Bosch M7.4.4 (ME7.4.4), benzyna, wtrysk wielopunktowy
– Zasilanie: 12 V, steruje zapłonem i wtryskiem
– Złącza: 3 wielopinowe PSA (typowe dla Bosch ME7.4.4)
– Lokalizacja w samochodzie: komora silnika (skrzynka ECU w zależności od konkretnego wyposażenia)
– Immobilizer: część ECU – wymaga sparowania z BSI/kluczami lub klonowania danych

Montaż i kodowanie – ważne
– Jest to używany ECU. Przed uruchomieniem samochodu konieczne jest:
– sparować urządzenie z BSI i immobilizerem (telekodowanie),
– lub sklonuj dane (EEPROM/FLASH) ze starego dysku na ten,
– ewentualnie skorzystaj z procedury „virgin” (jeśli Twój serwis oferuje taką usługę).
– Zalecamy powierzenie montażu i kodowania doświadczonemu diagnoście PSA (Lexia/PP2000/DiagBox).
– Po montażu skasować błędy i dokonać podstawowych adaptacji zgodnie z diagnostyką.

Kiedy zazwyczaj wymieniasz ten ECU
– Silnik nie uruchamia się pomimo iskry/paliwa, wielokrotnie przechodzi w tryb awaryjny
– Błędy obwodów zapłonowych, wtryskiwaczy, czujników (np. P0351–P0354 itp.)
– Uszkodzenie ECU na skutek wilgoci, zwarcia lub nieprofesjonalnej interwencji

Co sprawdzić przed zakupem
– Dopasowanie numeru Bosch i kodów PSA do starego urządzenia
– Typ silnika (NFV/TU5JP) i konstrukcja złącza
– Stan instalacji elektrycznej/uziemienia w samochodzie – zapobiegniesz ponownemu pojawieniu się usterki

Treść i stan
– Dostarczamy samą jednostkę sterującą silnika Bosch M7.4.4
– Używana oryginalna część; stan wizualny zgodny ze zdjęciem. Akcesoria (mocowania, śruby, BSI, klucze) nie wchodzą w skład zestawu, chyba że zaznaczono inaczej.

Dlaczego warto wybrać oryginalną używaną część?
– 100% zgodność z instalacją PSA, niezawodność i prawidłowe mapy
– Szybka i ekonomiczna naprawa w porównaniu do nowego ECU
– Łatwiejsze kodowanie i telekodowanie w porównaniu do uniwersalnego zamiennika

Szukaj haseł
sterownik silnika, ECU, Bosch M7.4.4, ME7.4.4, 0261207318, 9653492680, 9643897580, 1940T1, 1940T2, PSA, Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV, TU5JP, sterownik wtrysku, Sterownik silnika Citroën/Peugeot

Uwaga: przed zakupem proszę dokładnie sprawdzić zgodność na podstawie tabliczki znamionowej i numeru VIN. Chętnie doradzimy w sprawie identyfikacji części lub procedury parowania.

Informacje dodatkowe

Waga 1 kg