Zasady i warunki

Wszystkie części, które sprzedajemy są UŻYWANE

Rekomendacje i podstawowe informacje:

    • w przypadku zniszczenia przesyłki, należy bezwarunkowo rozwiązać reklamację na miejscu bezpośrednio z doręczycielem. W przypadku wystąpienia takiego scenariusza obowiązkiem klienta jest wypełnienie formularza reklamacyjnego bezpośrednio w firmie transportowej podczas przekazywania towaru i przesłanie nam jego kopii
    • Wszystkie części są używane. Rozliczymy reklamację tylko poprzez wymianę części lub zwrot kosztów części i wysyłki. W żadnym przypadku nie pokryjemy kosztów montażu i demontażu reklamowanej części.
    • W przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni lub reklamacji, kupujący musi odesłać towar na własny koszt do magazynu dystrybucyjnego w Czechach. Jeśli jest to reklamacja i zostanie ona uznana, zwrócimy koszty wysyłki
    • Zastrzegamy sobie prawo do wysłania części, która zastępuje zamówioną referencję. Dostarczona przez nas część zamienna całkowicie zastąpi oryginalną referencję
    • Wszystkie zdjęcia są tylko poglądowe
    • W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru w terminie 14 dni, towar musi zostać zwrócony w takim stanie, w jakim go wysłaliśmy. Oznacza to, że jeśli produkt jest zaplombowany, żaden z nich nie może zostać uszkodzony.
    • wszystkie sterowniki wymagające przeprogramowania mogą być zwrócone tylko nieużywane
    • wszystkie wtryskiwacze pochodzą z pojazdów w pełni sprawnych i przetestowanych, jeśli nie zostaną zakupione razem z pompą wtryskową, wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane
    • Ten sklep internetowy jest przeznaczony wyłącznie dla profesjonalnych warsztatów naprawczych, składających zamówienia na podstawie numeru referencyjnego producenta lub numeru zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za niezgodność części z samochodem, do którego część została zakupiona
    • Wszystkie jednostki BSI i jednostki sterujące silnika pochodzą z rozbitych samochodów, konieczne jest flashowanie oprogramowania

I. Postanowienia podstawowe

1. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (dalej ” Warunki Handlowe „) są wydane zgodnie z art. 1751 i następnymi ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks Cywilny (dalej ” Kodeks Cywilny „)

AT24 CZ s.r.o.

ID firmy:13988361

NIP: Nie jesteśmy płatnikami VAT

siedziba spółki: č.p. 160, 431 14 Strupčice

wpisana do rejestru kodeksu handlowego prowadzonego przez Sąd Miejski w Ústí nad Labem, dział C, wkładka 47981/MSPH

Dane kontaktowe: eshop@autotech24.eu +420 704 494 494

(dalej jako „Operator ESHOP”)

2. Niniejszy Regulamin reguluje wzajemne prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz osoby fizycznej , która zawiera umowę kupna poza swoją działalnością jako konsument lub w ramach swojej działalności gospodarczej (dalej zwana ” Kupującym „) poprzez interfejs internetowy znajdujący się na stronie internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.autotech24.pl (dalej zwana ” sklepem internetowym „).

3. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część umowy sprzedaży. Rozbieżne postanowienia umowy sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego regulaminu.

4. Niniejsze warunki oraz umowa kupna zawierane są w języku angielskim.

5. Wszystkie towary wymagające przeprogramowania (sterowniki silnika, BSI) EEPROM FLASH są po naruszeniu plomby gwarancyjnej całkowicie pozbawione gwarancji i nie ma nawet możliwości ich zwrotu w ciągu 14 dni. Na wszystkie pozostałe towary sprzedawane w tym sklepie internetowym udzielamy gwarancji funkcjonalności z umownym okresem gwarancyjnym 6 miesięcy od daty otrzymania towaru.

II. Informacje o towarach i cenach

1. Informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów oraz jego główne cechy podane są przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów są ostateczne, bez możliwości odliczenia podatku VAT. Ceny towarów zachowują ważność tak długo, jak długo są wyświetlane w sklepie internetowym. Postanowienie to nie wyklucza negocjacji umowy kupna na indywidualnie wynegocjowanych warunkach.

2. Wszelka prezentacja towarów umieszczonych w katalogu sklepu internetowego ma charakter informacyjny i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dotyczącej tych towarów.

3. W sklepie internetowym publikowane są informacje o kosztach pakowania i dostawy towarów. Informacja o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towaru podana w sklepie internetowym obowiązuje tylko w przypadku, gdy towar jest dostarczany na terytorium UE i innych wymienionych państw.

4. Wszelkie rabaty od ceny zakupu towaru nie mogą być łączone, chyba że sprzedawca i kupujący postanowią inaczej.

5. Wszystkie towary sprzedawane w tym sklepie internetowym są używane z gwarancją funkcjonalności i z gwarancją umowną 12 miesięcy od daty odbioru towaru

III. Zamówienie i zawarcie umowy sprzedaży

1. Koszty poniesione przez kupującego przy korzystaniu ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty telefonu) ponosi sam kupujący. Koszty te nie odbiegają od stawki standardowej.

2. Kupujący zamawia towar w następujący sposób:

  • poprzez swoje konto klienta, jeśli wcześniej zarejestrował się w sklepie internetowym,
  • wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.

3. Podczas składania zamówienia kupujący wybiera towar, ilość sztuk, sposób płatności i dostawy.

4. Przed wysłaniem zamówienia kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku WYŚLIJ ZAMÓWIENIE. Dane wymienione w zamówieniu są uznawane przez sprzedającego za prawidłowe. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich wymaganych informacji w formularzu zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.

5. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca prześle Kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail wprowadzony przez Kupującego przy składaniu zamówienia. Potwierdzenie to jest automatyczne i nie jest traktowane jako umowa. Potwierdzenie zawiera link do aktualnych warunków handlowych Sprzedawcy. Umowa kupna zostaje zawarta po otrzymaniu zamówienia przez sprzedającego. Potwierdzenie zamówienia jest dostarczane na adres e-mail Kupującego.

6. W przypadku, gdy którekolwiek z wymagań określonych w zamówieniu nie może być spełnione przez Sprzedającego, prześle on Kupującemu zmienioną ofertę na adres e-mail Kupującego. Zmieniona oferta jest uważana za nowy projekt umowy kupna i umowa kupna jest w tym przypadku zawierana przez Kupującego potwierdzającego przyjęcie tej oferty na adres e-mail Sprzedającego podany w niniejszych warunkach.

7. Wszystkie zamówienia otrzymane przez Sprzedającego są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie do momentu otrzymania przez kupującego powiadomienia o otrzymaniu zamówienia przez sprzedającego. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie pod numerem +420 721 187 187 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sprzedającego, która jest określona w niniejszych warunkach.

8. W przypadku oczywistego błędu technicznego Sprzedającego w cenie towaru w sklepie internetowym lub podczas zamawiania, Sprzedający nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru Kupującemu za tę oczywiście błędną cenę, nawet jeśli Kupującemu wysłano otrzymanie zamówienia zgodnie z niniejszymi warunkami. Sprzedający bez zbędnej zwłoki poinformuje Kupującego o błędzie i prześle Kupującemu zmienioną ofertę na adres e-mail Kupującego. Zmieniona oferta jest uważana za nowy projekt umowy kupna i umowa kupna jest w tym przypadku zawarta poprzez potwierdzenie odbioru przez Kupującego na adres e-mail sprzedającego.

IV. Konto klienta

1. Na podstawie rejestracji online kupującego, kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Z konta klienta kupujący może zamawiać towary. Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji.

2. Podczas rejestracji na koncie klienta i zamawiania towarów, Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych i prawdziwych informacji. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych wprowadzonych na konto użytkownika przy każdej zmianie. Dane podane przez kupującego w koncie klienta oraz przy zamawianiu towarów są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.

3. Dostęp do konta klienta zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do konta klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niewłaściwe wykorzystanie konta klienta przez osoby trzecie.

4. Kupujący nie jest uprawniony do umożliwienia osobom trzecim korzystania z Konta klienta.

5. Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli Kupujący nie korzysta już z konta użytkownika lub jeśli Kupujący narusza swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna i niniejszych warunków.

6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne przez cały czas, zwłaszcza w odniesieniu do koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania Sprzedawcy, odpowiednio. koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich.

V. Warunki płatności i dostawa Towarów

1. Kupujący może zapłacić cenę Towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą Towaru w ramach Umowy sprzedaży w następujący sposób:

  • Bramka płatności PayPal

2. Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu koszty związane z pakowaniem i dostawą towarów w uzgodnionej wysokości. O ile poniżej wyraźnie nie zaznaczono inaczej, cena zakupu obejmuje koszty związane z dostawą towarów.

3. W przypadku płatności gotówką cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w ciągu 7 dni od zawarcia umowy kupna.

4. W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.

5. W przypadku płatności bezgotówkowej, zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny zakupu zostaje spełnione w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedawcy.

6. Sprzedawca nie wymaga od Kupującego żadnej zaliczki ani innej podobnej płatności. Zapłata ceny zakupu przed wysłaniem towaru nie stanowi zadatku.

7. Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu paragonu. Jednocześnie jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanego przychodu u administratora podatkowego online, a w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.

8. Dostawa towaru do nabywcy:

    • na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu

9. Wybór sposobu dostawy następuje podczas zamawiania towaru.

10. Koszty dostawy towaru w zależności od sposobu wysłania i odbioru towaru podawane są w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez sprzedającego. Jeżeli sposób transportu jest negocjowany na podstawie specjalnego życzenia kupującego, kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu.

11. Jeżeli Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Kupującego w zamówieniu, Kupujący zobowiązany jest do odbioru towaru w momencie dostawy. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Kupującego konieczne jest dostarczenie towaru wielokrotnie lub w inny sposób niż określony w zamówieniu, Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z powtórnym dostarczeniem towaru, odpowiednio. kosztów związanych z innymi sposobami dostawy.

12. Po otrzymaniu towaru od przewoźnika Kupujący zobowiązany jest sprawdzić integralność opakowania towaru i w przypadku stwierdzenia wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika. W przypadku naruszenia opakowania, świadczącego o nieuprawnionym wejściu do przesyłki, kupujący nie musi odbierać przesyłki od przewoźnika.

13. Sprzedawca wystawia Kupującemu dokument podatkowy – fakturę. Dokument podatkowy wysyłany jest na adres e-mail Kupującego.

14. Kupujący nabywa tytuł prawny do towaru poprzez zapłatę pełnej ceny zakupu towaru, w tym kosztów dostawy, jednak najwcześniej z chwilą otrzymania towaru. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na Kupującego w momencie przyjęcia towaru lub w momencie, w którym Kupujący był zobowiązany do odbioru towaru, ale nie uczynił tego wbrew umowie kupna.

VI. Odstąpienie od umowy

Proszę pamiętać, że towar jest wysyłany z Republiki Czeskiej i musi być zwrócony z powrotem do Republiki Czeskiej w przypadku powstania jakichkolwiek roszczeń.

1. Kupujący, który zawarł umowę kupna poza swoją działalnością jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy kupna.

2. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni.

    • od daty otrzymania towaru,
  • od daty otrzymania ostatniej dostawy towarów, jeżeli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części
  • od daty odbioru pierwszej dostawy towarów, jeżeli przedmiotem umowy jest regularnie powtarzająca się dostawa towarów.

3. Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży:

  • na świadczenie usług, jeżeli zostały one spełnione za jego uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
  • na dostawę towarów lub usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnie od woli sprzedawcy i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy,
  • na dostawę napojów alkoholowych, które mogą być dostarczone dopiero po trzydziestu dniach i których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnych od woli sprzedawcy,
  • na dostawę towarów, które zostały zmienione zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby,
  • na dostawę towarów łatwo psujących się, jak również towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami,
  • na dostawę towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które kupujący usunął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych,
  • na dostawie nagrań audio lub wideo lub programu komputerowego, jeżeli naruszyły one swoje oryginalne opakowanie,
  • na dostawę gazet, czasopism lub magazynów,
  • na dostarczaniu treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a Sprzedawca poinformował Kupującego, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
  • w innych przypadkach, o których mowa w § 1837 Kodeksu cywilnego.

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Kupujący musi wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie do odstąpienia od umowy.

5. Aby odstąpić od umowy kupna, kupujący musi skorzystać z niniejszego Protokołu reklamacyjnego . Jako „Powód reklamacji” należy podać – Odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Kupującemu otrzymanie formularza.

6. Kupujący, który odstąpił od umowy zobowiązany jest do zwrotu towaru do sprzedawcy w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy do sprzedawcy. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy, nawet jeśli towar nie może być odesłany w zwykłym, pocztowym charakterze.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Kupującego, Sprzedawca zwróci Kupującemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy, wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, które od niego otrzymał, w ten sam sposób. Sprzedawca zwróci Kupującemu otrzymane środki w inny sposób tylko wtedy, gdy Kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie dodatkowych kosztów.

8. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci Kupującemu koszt dostarczenia towaru odpowiadający najtańszemu oferowanemu sposobowi dostarczenia.

9. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu otrzymanych środków pieniężnych przed wydaniem towaru przez Kupującego lub udowodnienia, że towar wysłany do Sprzedawcy.

10. Towar musi być zwrócony sprzedawcy przez kupującego nieuszkodzony, nieużywany i nieskażony oraz w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu. Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia o naprawienie szkody poniesionej w Towarze z roszczeniem Kupującego o zwrot ceny zakupu.

11. Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy sprzedaży z powodu wyprzedania zapasów, niedostępności towaru lub gdy producent, importer lub dostawca towaru wstrzymał produkcję lub import towaru. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego w zamówieniu oraz zwróci wszystkie środki, w tym koszty dostawy, otrzymane przez Kupującego w ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy, w taki sam sposób lub w sposób określony przez Kupującego.

12. Przy każdej reklamacji konieczne jest podanie numeru VIN samochodu, w którym dana część nie działa.

VII. Uprawnienia z tytułu wadliwego wykonania umowy (reklamacja)

Proszę pamiętać, że towar jest wysyłany z Republiki Czeskiej i w przypadku powstania jakiejkolwiek reklamacji musi być odesłany z powrotem do Republiki Czeskiej.

1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że wszystkie towary sprzedawane przez ten e-sklep są towarami używanymi i mogą nosić ślady użytkowania, a następnie kupujący jest informowany o tym, że towar może być wadliwy. W przypadku wadliwego działania dostarczonej części należy zareklamować towar, odesłać go na adres nadawcy, a sprzedawca albo wyśle inny towar i pokryje udokumentowane koszty zwrotu w maksymalnej wysokości pobranej od kupującego w momencie zakupu, albo zwróci wszystkie pieniądze z zamówienia. w tym opłaty pocztowe plus pokryje udokumentowane koszty zwrotu towaru w maksymalnej wysokości w takiej samej wysokości, w jakiej zostały pobrane od kupującego w momencie zakupu.

2. Jeżeli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania towaru przez kupującego, uznaje się, że towar był wadliwy w chwili otrzymania. Kupujący jest uprawniony do skorzystania z prawa z wady, która wystąpiła w towarze konsumpcyjnym w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od jego otrzymania. Przepisu tego nie stosuje się do towarów sprzedanych po niższej cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą cenę, do zużycia towaru spowodowanego jego normalnym użytkowaniem, do towarów używanych z wadą odpowiadającą stopniowi zużycia lub zużyciu ze względu na charakter towaru.

3. W przypadku wystąpienia wady, Kupujący może zgłosić Sprzedawcy reklamację i żądać:

  • wymiany na inny towar,
  • naprawy towaru,
  • rozsądnego upustu od ceny zakupu,
  • odstąpienia od umowy.

4. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy,

  • jeżeli towar ma wadę istotną,
  • jeżeli nie może właściwie korzystać z rzeczy z powodu powtarzającego się występowania wady lub wad po naprawie,
  • w przypadku wielokrotnego występowania wad towaru.

.

5. Sprzedawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji w miejscu prowadzenia działalności poprzez osobiste przekazanie lub przesłanie przez przewoźnika: AUTOTECH24 CZ, s.r.o., Strupcice 160, 431 14, REPUBLIKA CZESKA . Kupujący zobowiązany jest wypełnić niniejszy Protokół Reklamacyjny przed wysłaniem towaru przez przewoźnika . Sprzedawca zobowiązany jest do przekazania Kupującemu pisemnego potwierdzenia, kiedy Kupujący skorzystał z prawa, jaka jest treść reklamacji i w jakim trybie Kupujący żąda jej rozpatrzenia, a także potwierdzenia terminu i sposobu rozpatrzenia reklamacji, odrzucenia reklamacji.

6. Sprzedawca lub upoważniony przez niego pracownik rozstrzyga o reklamacji niezwłocznie, w złożonych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego terminu nie wlicza się uzasadnionego czasu zależnego od rodzaju produktu lub usługi, niezbędnego do dokonania fachowej oceny wady. Reklamacje, w tym usuwanie wad, muszą być rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji, chyba że Sprzedawca i Kupujący uzgodnią dłuższy termin. Bezskuteczny upływ tego terminu jest uważany za istotne naruszenie umowy, a kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy. Za moment wystąpienia z roszczeniem uważa się moment, w którym manifestacja kupującego (skorzystanie z prawa od wadliwego wykonania) dojdzie do sprzedawcy.

7. Sprzedawca poinformuje Kupującego na piśmie o wyniku reklamacji.

8. Prawo do wadliwego świadczenia nie przysługuje Kupującemu, jeżeli Kupujący wiedział przed odebraniem rzeczy, że rzecz jest wadliwa albo jeżeli Kupujący sam spowodował wadę.

9. W przypadku uzasadnionego roszczenia Kupujący ma prawo do zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych w związku z roszczeniem. Kupujący może skorzystać z tego prawa u Sprzedawcy w ciągu miesiąca od upływu okresu gwarancji.

10. Kupujący ma możliwość wyboru sposobu reklamacji.

11. Ponieważ jest to sprzedaż używana, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty związane z reklamacją (montaż lub demontaż wadliwej części, ewentualne parkowanie samochodu w trakcie reklamacji).

12. Prawa i obowiązki stron umowy w odniesieniu do praw z wadliwego wykonania regulują § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 kodeksu cywilnego oraz ustawa nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów.

13. Pozostałe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady reguluje procedura reklamacyjna sprzedawcy.

VIII. Serwis

1. Strony mogą dostarczać sobie wszelką korespondencję pisemną za pomocą poczty elektronicznej.

2. Kupujący dostarcza korespondencję do Sprzedawcy na adres e-mail podany w niniejszym Regulaminie. Sprzedawca dostarcza korespondencję do Kupującego na adres e-mail podany w jego koncie klienta lub zamówieniu.

XI. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

1. Czeska Inspekcja Handlowa, z siedzibą przy ulicy Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/ cs. Do rozstrzygania sporów między sprzedawcą a kupującym z tytułu umowy sprzedaży można wykorzystać internetową platformę rozwiązywania sporów pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.

2. Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22 / WE (rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).

3. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Kontrolę handlową przeprowadza w zakresie swoich kompetencji właściwy urząd ds. licencji handlowej. Czeska Inspekcja Handlowa prowadzi między innymi nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów.

X. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie uzgodnienia pomiędzy Sprzedającym a Kupującym będą podlegały prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli stosunek ustanowiony umową kupna zawiera element międzynarodowy, to strony zgadzają się, że stosunek ten podlega prawu Republiki Czeskiej. Nie narusza to praw konsumenta wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawnych.

2. Sprzedawca nie jest związany w stosunku do Kupującego żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu § 1826 ust. e) kodeksu cywilnego.

3. Wszelkie prawa do strony internetowej Sprzedawcy, w szczególności prawa autorskie do treści, w tym układu strony, zdjęć, filmów, grafik, znaków towarowych, logotypów oraz innych treści i elementów, należą do Sprzedawcy. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie lub inne wykorzystywanie strony internetowej lub jej części bez zgody Sprzedawcy.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z ingerencji osób trzecich w sklep internetowy lub w wyniku jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. Podczas korzystania ze sklepu internetowego Kupujący nie może stosować procedur, które mogłyby negatywnie wpłynąć na jego działanie oraz nie może podejmować żadnych czynności, które mogłyby umożliwić jemu lub osobom trzecim ingerencję w oprogramowanie lub inne składniki sklepu internetowego lub ich niewłaściwe wykorzystanie, a także wykorzystywać sklep internetowy, jego części lub wyposażenie programowe w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub celem.

5. Kupujący przejmuje niniejszym ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu art. 1765 (2) Kodeksu cywilnego.

6. Umowa kupna, w tym regulamin, jest archiwizowana przez sprzedającego w formie elektronicznej i nie jest dostępna.

7. Tekst Warunków może zostać zmieniony lub uzupełniony przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie narusza praw i obowiązków powstałych w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.

8. Załącznikiem do Regulaminu jest Protokół reklamacyjny dotyczący odstąpienia od Umowy. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 28 kwietnia 2020 r.