Osłona silnika 2.0 HDI RHR Citroën 9657955780 013770

269,00 

PSA CITROEN PEUGEOT 9657955780 013770 0137A3

1 w magazynie

SKU: 2227-V2_K40 M2227 Kategorie: , Znaczniki: , , ,

Opis

Pokrywa silnika 2.0 HDI RHR CITROEN

Pokrywa silnika 2.0 HDI RHR Citroën przeznaczona jest do samochodów z silnikiem diesla 2.0 HDI o oznaczeniu RHR i służy do ochrony silnika przed brudem, wodą oraz uszkodzeniami mechanicznymi od spodu samochodu. Jednocześnie pomaga poprawić przepływ powietrza pod pojazdem, co może przyczynić się do zmniejszenia hałasu i lepszej aerodynamiki. W warsztatach ta część jest często poszukiwana ze względu na uszkodzenie oryginalnej osłony w wyniku uderzenia, jazdy po nierównościach lub korozji osprzętu.

Informacje techniczne:
Producent: PSA Citroën Peugeot
Model: Citroën (szczególnie pasuje do wybranych wersji Citroëna C5 z silnikiem 2.0 HDI RHR – w zależności od konkretnego wyposażenia i roku produkcji)
Typ silnika: 2.0 HDI RHR (DW10BTED4)
Kody produktów: 9657955780, 013770, 0137A3
Inne numery: mogą również pojawiać się w katalogach pod wewnętrznymi oznaczeniami PSA lub pod numerami dostawców na rynku wtórnym

Funkcje i zalety:
– Ochrona silnika i dolnej części agregatu przed kamieniami, żwirem, solą i innymi zanieczyszczeniami z drogi
– Zmniejszenie ryzyka zanieczyszczenia komory silnika, przewodów i węży
– Redukcja hałasu wydobywającego się z silnika i dolnej części samochodu
– Precyzyjne ukształtowanie pod dany typ silnika 2.0 HDI RHR dla łatwego montażu w oryginalnych mocowaniach

Zalecenia dotyczące instalacji:
Przed montażem sprawdź stan wszystkich punktów mocowania na podwoziu oraz samych śrub czy plastikowych uchwytów – wymień uszkodzone lub skorodowane elementy, aby osłona była solidnie i pewnie zamocowana. Ostrożnie zdejmij starą pokrywę silnika, wyczyść współpracujące powierzchnie i upewnij się, że żadne nieoryginalne modyfikacje podwozia lub wydechu nie kolidują z obszarem montażowym. Nową część naklejaj na samochód stopniowo, chwytając najpierw za zewnętrzne śruby lub zaciski, a dopiero potem dokręcając pozostałe. Dokręcaj śruby równomiernie, bez użycia nadmiernej siły, aby uniknąć pęknięcia plastiku lub zerwania gwintów. Podczas pracy zalecamy korzystanie z podnośnika warsztatowego lub odpowiednio zabezpieczonych ruchomych ramion podnoszących, nigdy nie pracuj pod samochodem jedynie w oparciu o samo ramię podnoszące. Po zamontowaniu należy sprawdzić czy osłona nie ociera się w żadnym miejscu o wydech, wahacze osi lub koła podczas jazdy na pełnych obrotach, a po pierwszych kilku kilometrach jazdy ponownie wizualnie sprawdzić szczelność mocowania.

Informacje dodatkowe

Waga 11 kg