Opis
Kompresor klimatyzacji CITROEN PEUGEOT SANDEN 1355F SD6V12
Z samochodu z przebiegiem 88 tys. km
Sprężarka klimatyzacji Sanden SD6C12 1355F to oryginalna część do samochodów marki Citroën i Peugeot, odpowiednia dla wymagających mechaników samochodowych oraz domowych mechaników, którzy poszukują niezawodnego i sprawdzonego elementu do klimatyzacji. Jest to używany kompresor wyjęty z samochodu z przebiegiem 88 000 km, co daje dobry balans pomiędzy żywotnością a ceną.
Sprężarka ta jest idealnym wyborem do napraw układu klimatyzacji, gdy oryginalna część uległa awarii, pracuje głośno lub nie zapewnia wystarczającej wydajności chłodzenia. Prawidłowo działająca sprężarka jest kluczem do szybkiego i wydajnego chłodzenia wnętrza oraz ogólnego komfortu załogi, szczególnie w miesiącach letnich i podczas dłuższych podróży.
Informacje techniczne:
Producent:
Sandena
Typ/model sprężarki:
SD6C12 (również wymieniony jako SD6V12, wariant 1355F)
Cel:
Używane oryginalne części samochodowe do samochodów Citroën i Peugeot
Kody produktów:
9659875780
6453WK
6453WL
9822826880
1671553680
Inne numery/oznaczenia:
SANDEN 1355F
SD6C12 / SD6V12
Rodzaj zastosowania:
Sprężarka klimatyzacji do układu klimatyzacji pojazdu
Stan:
Część używana, zdemontowana z samochodu o przebiegu 88 000 km
Ta sprężarka klimatyzacji jest często wyszukiwana pod powyższymi numerami części. Jeśli szukasz zamiennika według numeru katalogowego, dzięki dopasowaniu kodów masz dużą szansę na bezproblemowy montaż w konkretnym modelu Citroëna lub Peugeota. Pasuje m.in. do takich modeli jak Peugeot 207 i Peugeot 308 (w zależności od konkretnego silnika i wyposażenia).
Podczas montażu zalecamy:
– Przed montażem należy sprawdzić stan i czystość obwodu klimatyzacji (usunięcie brudu, resztek starego oleju i brudu z wcześniej uszkodzonej sprężarki).
– Zawsze wymieniaj osuszacz (odwadniacz) i zalecane pierścienie uszczelniające w rurze klimatyzacji.
– Sprawdź rodzaj i ilość oleju w kompresorze zgodnie ze specyfikacją danego samochodu oraz zastosowanego czynnika chłodniczego (najczęściej olej PAG na R134a, postępuj zgodnie z dokumentacją serwisową).
– Przed pierwszym uruchomieniem należy kilka razy ręcznie obrócić sprężarkę (jeśli to możliwe) i upewnić się, że w układzie panuje prawidłowe ciśnienie i ilość czynnika chłodniczego.
– Po montażu odkurzyć układ, następnie napełnić go odpowiednią ilością czynnika chłodniczego i przeprowadzić próbę ciśnieniową pod kątem szczelności.
– Po uruchomieniu klimatyzacji należy monitorować ciśnienia w układzie, hałas pracy sprężarki oraz temperaturę powietrza na wylocie.
Prawidłowo zamontowany kompresor Sanden SD6C12 1355F ponownie zapewni pełną funkcjonalność klimatyzacji, przyjemną temperaturę w kabinie i komfortową jazdę nawet podczas upałów. Dzięki wyraźnie wskazanym numerom katalogowym łatwo jest zlokalizować i sklasyfikować jako odpowiedni zamiennik wadliwej części w wielu modelach Citroëna i Peugeota.








