Uchwyt alternatora Citroën Peugeot 9659649080 5706F8 5706L8

215,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
9659649080 5706F8 5706L8

1 w magazynie

Opis

Uchwyt alternatora do samochodów Citroën Peugeot

Opis produktu
Oryginalny uchwyt alternatora (wspornik alternatora) do samochodów Citroën i Peugeot. Jest to używana, w pełni sprawna część produkcji PSA, przeznaczona do pewnego i precyzyjnego mocowania alternatora do silnika. Właściwy wspornik zapewnia wyrównanie koła pasowego i cichą pracę akcesoriów bez wibracji i nadmiernego zużycia paska.

Numery kluczy części (OEM/PSA)
– 9659649080
– 5706.F8 (również wymieniony jako 5706F8)
– 5706.L8 (również wymieniony jako 5706L8; w niektórych katalogach wymieniony jako zamiennik 5706.F8)

Kompatybilność
– Przeznaczony do wybranych wersji Citroëna C4, Peugeota 207 i Peugeota 307.
– Kompatybilność może się różnić w zależności od konkretnego silnika i roku produkcji. Przed złożeniem zamówienia zawsze porównaj powyższe numery części z oryginalną częścią, a najlepiej sprawdź z numerem VIN w skrzynce serwisowej PSA.
– Nadaje się do alternatorów popularnych producentów stosowanych przez PSA (np. Valeo/Bosch) – decydujące znaczenie ma dopasowanie konsoli zgodnie z numerem części.

Informacje techniczne
– Funkcja: element podporowy i prowadzący alternatora, zapewniający prawidłowe położenie względem paska klinowego i napinacza.
– Materiał: stop aluminium (sztywny odlewany uchwyt z wielopunktowym mocowaniem do bloku).
– Montaż: wiele punktów śrubowych do bloku silnika + punkty mocowania alternatora/rolki napinającej (rozstaw zgodny z projektem OEM – porównaj z oryginalnym wspornikiem).
– Stan: część oryginalna używana, normalne kosmetyczne ślady użytkowania; bez pęknięć i odkształceń powierzchni stykowych (sprawdzone wizualnie). Gwinty OK, gotowe do montażu.
– Zwykle dostarczane bez materiałów łączących, napinacza i alternatora (zawartość opakowania znajduje się na zdjęciach/parametrach produktu).

Kiedy wymienić uchwyt
– Pęknięcia lub odkształcenia konsoli po uderzeniu lub wypadku.
– Złe ustawienie kół pasowych, piszczenie lub nadmierne zużycie paska rowkowego.
– Luzy w łożysku alternatora, wyciągnięte gwinty, skręcone powierzchnie łożysk.

Zalecenia dotyczące instalacji
– Przed montażem oczyścić powierzchnie łożyskowe na bloku silnika i na alternatorze.
– Sprawdź napinacz i stan paska – często warto przy okazji je wymienić.
– Używaj śrub o właściwej długości i wytrzymałości; dokręcić momentem zalecanym przez producenta (specyfikacja PSA).
– Po montażu sprawdzić ustawienie kół pasowych i działanie osprzętu bez wibracji.

Dlaczego ta część
– Oryginalna część PSA = precyzyjna geometria i długa żywotność.
– Szybka i niedroga wymiana pękniętego lub wygiętego wspornika.
– Łatwe wyszukiwanie i weryfikacja według numerów części: 9659649080, 5706F8, 5706L8.

Wskazówka dotycząca wyszukiwania i weryfikacji
– Jeśli szukasz numeru na starej części, szukaj wariantów z kropką i bez (5706.F8 / 5706F8; 5706.L8 / 5706L8).
– W przypadku nieporozumień prześlij nam numer VIN i numer części w celu szybkiej weryfikacji zgodności.

Kompatybilne modele – przykłady
– Citroën C4 (wybrane wersje)
– Peugeot 207 (wybrane wersje)
– Peugeot 307 (wybrane wersje)
Uwaga: kluczowe znaczenie ma dopasowanie numeru części do oryginalnego wspornika.

Informacje dodatkowe

Waga 1,2 kg