Opis
Przepustnica przepustnica gardła 2.0 HDI RHK 88KW
Oryginalna przepustnica (klapa ssąca, dawek powietrza) dla silników HDI 2.0 z kodem RHK (88 kW). Część służy do krótkoterminowego zamknięcia ssania w celu gładkiego wyłączenia i prawidłowego przepływu gazu spalinowego przez EGR. Odpowiednie rozwiązania dla bezpłatnych fluktuacji, umierania brutto po wyłączeniu zapłonu, utraty mocy lub komunikatów o błędach związanych z ssaniem EGR/Flap. Jest to oryginalna część psa oznaczona 9664960080 / 0345F2 – W pełni kompatybilna wymiana typu Plug & Play.
Typowe wady w tych klapach obejmują zatkanie sadzy, awarię mechaniki, zużycie zębatków z tworzyw sztucznych lub błąd czujnika położenia. Wymiana przywróci prawidłową funkcję obwodu EGR i silnika operacji silnika podczas wyłączania. Zalecamy również sprawdzenie uszczelek i czystości przylegającej linii ssącej.
Zalecenia montażowe
Klapa jest umieszczona na ssaniu między wąż intercoolera a linią ssącą. Procedura: Odłącz akumulator, zwolnij wąż ssący, odłącz złącze elektryczne i węże próżniowe/odpowietrzające (zgodnie z wersją), wyjmij śruby mocujące i wyjmij klapę. Przed zamontowaniem sprawdź O-ring/uszczelki i powierzchnię łożyska. Zwykle po instalacji nie jest wymagane kodowanie; Jednostka sterująca dostosowuje pozycję klapy. W przypadku niektórych pojazdów właściwe może być wykonanie podstawowych ustawień za pomocą diagnostyki.
kompatybilność i użycie
Zaprojektowany dla 2,0 HDI RHK 88 kW używany w wybranych modelach Peugeot (EG 307, 407, 807) i Citroën (np. C4, C8). Na pewno porównaj numer części i kształt z oryginalnym elementem – te same kody OE są najlepszym potwierdzeniem zgodności.
Informacje techniczne
Producent: PSA Peugeot Citroën (OE)
Model: 2.0 HDI RHK (88 kW), wybrany Peugeot 307/407/807 i Citroën C4/C8
Kody produktów: 9664960080; 0345F2; 0345.f2
Inne liczby: 96 649 600 80; 0345 F2; 0345-F2
Dlaczego warto wybrać ten odcinek
Oryginalna konstrukcja zapewnia dokładny montaż, właściwą funkcję z działaniem EGR i trwałością. Szybka wymiana bez modyfikacji i niezawodnego rozwiązania dla częstych problemów zatkanych lub zatkanych klap ssących przy 2,0 HDI.