Rezonator dolotu powietrza 1.4 VTI 70 kW 8FS Citroën Peugeot 9683340180 1436Q9

108,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
9683340180 1436Q9

1 w magazynie

SKU: 9159-B17_K10 Kategorie: , , Znaczniki: ,

Opis

Rezonator dolotu powietrza 1.4 VTI 70 kW 8FS do samochodów marki Peugeot Citroen

Rezonator dolotu powietrza 1.4 VTI 70 kW 8FS przeznaczony jest do silników benzynowych PSA i służy do optymalizacji przepływu i akustyki dolotu powietrza. Prawidłowo działający rezonator pomaga w pielęgnowaniu pracy silnika, zmniejsza hałas dolotu i przyczynia się do płynniejszego ciągnięcia w całym zakresie obrotów, co docenią zarówno profesjonalni mechanicy samochodowi, jak i majsterkowicze przy naprawie samochodów Citroën i Peugeot.

Część ta szczególnie nadaje się do silników 1.4 VTI 70 kW o oznaczeniu kodowym 8FS, które stosowane są w popularnych modelach segmentu B. Dzięki zastosowaniu oryginalnych numerów produktów, rezonator można łatwo zlokalizować i wymienić na oryginalny element o tej samej specyfikacji. Jest to używana, oryginalna część z demontażu, która nadaje się jako korzystny ekonomicznie zamiennik nowej części przy zachowaniu prawidłowych parametrów technicznych.

Informacje techniczne:
Producent: PSA / Citroën / Peugeot
Modele:
– Citroëna C3 II
– Citroëna C3 Picasso
– Peugeota 207
– Peugeota 208

Silnik: 1,4 VTI 16V, moc 70 kW
Kod silnika: 8FS

Kody produktów:
– 9683340180
– 1436Q9

Inne numery:
-PSA CITROEN PEUGEOT 9683340180
-PSA CITROEN PEUGEOT 1436Q9

Funkcje i zalety:
– Redukuje hałas wlotowy i poprawia komfort akustyczny
– Pomaga ustabilizować napełnianie silnika w różnych trybach obciążenia
– Przyczynia się do płynniejszego uruchamiania silnika i lepszej reakcji przepustnicy
– Odpowiedni zamiennik uszkodzonego, pękniętego lub zdeformowanego rezonatora

Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed montażem należy sprawdzić stan wszystkich króćców przyłączeniowych, kołnierzy i wsporników, aby uniknąć zasysania fałszywego powietrza.
– Sprawdź stan węży, uszczelek i złączy pomiędzy airboxem, rezonatorem i przepustnicą; wymienić uszkodzone części.
– Zamontuj rezonator w oryginalnych mocowaniach, bez naprężania plastikowych części, aby zapobiec pęknięciom.
– Dokręcić równomiernie śruby i zaciski zgodnie z ogólnymi zasadami dotyczącymi plastikowych części wlotowych (nie dokręcać zbyt mocno, aby uniknąć uszkodzenia).
– Po montażu uruchomić silnik i sprawdzić, czy nie ma wycieków z dolotu (syczenie, gwizdanie) oraz czy silnik pracuje stabilnie w całym zakresie obrotów.

Ten rezonator wlotu powietrza jest odpowiedni dla każdego, kto szuka ekonomicznego rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnej konstrukcji dolotu do samochodów Citroën i Peugeot z silnikiem 1.4 VTI 70 kW 8FS.

Informacje dodatkowe

Waga 0,6 kg