Przepustnica 2.0 HDI Peugeot 9662306480 0345E9

323,00 

PSA CITROEN PEUGEOT 9662306480 0345E9 0345F0

2 w magazynie

Opis

Korpus przepustnicy z szyjką przepustnicy do silników 2.0 HDI RHR 100 kW

Przepustnica 2.0 HDI Peugeot 9662306480 0345E9 to oryginalna część ze sterowaniem elektrycznym przeznaczona do silników 2.0 HDI RHR 100 kW w samochodach Citroën i Peugeot. Zapewnia prawidłową regulację ilości powietrza pobieranego do silnika, co wpływa na osiągi, zużycie paliwa i zadymienie. Nadaje się jako część zamienna w przypadku problemów z pracą na biegu jałowym, utratą mocy lub komunikatami o błędach silnika związanych z dolotem.

Część ta przeznaczona jest do nowoczesnych silników wysokoprężnych 2.0 HDI, gdzie przepustnica stanowi ważną część układu dolotowego, recyrkulacji spalin (EGR), a często także układu wyłączania silnika. Prawidłowo działająca przepustnica zapewnia płynniejszą pracę silnika, czystsze spalanie i może wydłużyć żywotność innych podzespołów, takich jak zawór EGR czy turbosprężarka.

Informacje techniczne:
Producent: PSA / Citroën / Peugeot
Model: 2.0 HDI RHR 100 kW (wybrane modele Citroëna i Peugeota)
Kody produktów: 9662306480, 0345E9
Inne numery: 0345F0

Typ silnika: 2.0 HDI (RHR, 100 kW)
Lokalizacja: wlot silnika – korpus przepustnicy
Sterowanie: elektryczne (elektronicznie sterowany silnik serwo i czujnik położenia)
Zastosowanie: regulacja przepływu powietrza, wspomaganie funkcji EGR, płynne wyłączanie silnika

Typowe zastosowanie tej części to pojazdy Citroën C5, Citroën C5 X7, Citroën C8, Peugeot 307, Peugeot 407 i Peugeot 807 z silnikiem 2.0 HDI RHR, gdzie często jest ona wyszukiwana pod oryginalnymi numerami 9662306480, 0345E9 lub 0345F0.

Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed montażem sprawdzić korpus zaworu i złącza pod kątem uszkodzeń mechanicznych.
– Należy zwrócić uwagę na czystość – rura dolotowa, powierzchnie uszczelniające oraz okolice zaworu powinny być wolne od zanieczyszczeń oraz osadów oleju i sadzy.
– Zawsze używaj właściwej uszczelki lub wymień ją na nową, aby uniknąć fałszywego zasysania powietrza.
– Złącze elektryczne należy podłączyć dopiero po mocnym, mechanicznym zamocowaniu części, zapobiegnie to naprężeniu przewodów.
– Dokręcić śruby równomiernie zgodnie ze zwykłymi procedurami, najlepiej kluczem dynamometrycznym zgodnie z wartościami zalecanymi przez producenta pojazdu.
– Po montażu zaleca się inicjalizację/dostosowanie przepustnicy za pomocą diagnostyki, aby centralka prawidłowo odczytała jej położenie.
– Po zakończeniu montażu należy sprawdzić szczelność złączy dolotowych oraz wykonać jazdę próbną, monitorując obroty biegu jałowego, reakcję przepustnicy oraz ewentualne kody błędów w ŘJ.

Informacje dodatkowe

Waga 0,8 kg