Przepustnica 2.0 HDI Peugeot 9646846380 0345F0

323,00 

PSA CITROEN PEUGEOT 9646846380 0345F0 0345E9

2 w magazynie

Opis

Korpus przepustnicy z szyjką przepustnicy do silników 2.0 HDI RHR 100 kW

Przepustnica 2.0 HDI Peugeot 9646846380 0345F0 to oryginalna część przeznaczona do silników Diesla 2.0 HDI typowo o oznaczeniu RHR o mocy 100 kW. Jest to kompletna przepustnica wraz z gardzielą dolotową, która zapewnia prawidłową regulację ilości powietrza zasysanego do silnika i wpływa na płynną pracę, moc oraz elegancką pracę na biegu jałowym oraz podczas wybiegu po wyłączeniu silnika.

Część ta szczególnie nadaje się do samochodów Citroën i Peugeot z silnikiem 2.0 HDI, popularnych wśród mechaników samochodowych i majsterkowiczów samodzielnie serwisujących swoje samochody. Często jest wyszukiwany według numerów produktów, dlatego oto przegląd identyfikacji:

Producent: PSA Citroën Peugeot
Model: 2.0 HDI RHR 100 kW (wybrane modele Citroëna i Peugeota)
Kody produktów: 9646846380, 0345F0, 0345E9
Inne numery: mogą się różnić w zależności od konkretnego producenta podgrupy (np. różne podwarianty OEM), ale ważne są numery PSA 9646846380 / 0345F0 / 0345E9

Przepustnica w tych silnikach pełni ważną rolę w regulacji dopływu powietrza do dolotu, współpracuje z układem EGR i ma wpływ na dymienie, spalanie i pracę silnika. W przypadku uszkodzonej przepustnicy często występują błędne kody błędów biegu jałowego, szarpania, hibernacji lub kontroli wlotu.

Dzięki prawidłowo działającej przepustnicy silnik 2.0 HDI może osiągnąć optymalne osiągi i mniejsze zużycie paliwa, co jest istotne zarówno w codziennej eksploatacji, jak i niezawodności na długich trasach. Używana oryginalna część z samochodu tej samej koncepcji jest w większości przypadków lepszym wyborem niż tanie nieoryginalne zamienniki, które mogą charakteryzować się krótszą żywotnością lub gorszą szczelnością i dokładnością regulacji.

Zalecenia dotyczące instalacji:
Przed montażem należy sprawdzić powierzchnie uszczelniające zaworu i wlotu i w razie potrzeby wymienić uszczelki. Podczas wymiany dokładnie oczyść obszar wokół wlotu, aby brud nie dostał się do silnika. Złącze elektryczne podłączyć dopiero po całkowitym osadzeniu amortyzatora w dolocie, równomiernie dokręcić śruby z momentem dokręcania zalecanym przez producenta silnika. Po montażu wskazane jest wykonanie podstawowej regulacji i adaptacji amortyzatora za pomocą diagnostyki, ewentualnie skasowanie zapisanych kodów błędów i wykonanie jazdy próbnej w celu sprawdzenia poprawności działania.

Informacje dodatkowe

Waga 0,8 kg