Citroën Peugeot 1.4 VTI V759188680 658561

538,00 

Pies Citroen Peugeot
V759188680 658561

1 w magazynie

SKU: 8862-A6_K27 Kategorie: , , , Znaczniki: ,

Opis

Kompletny pakiet silnika dla Citroëna Peugeot 1.4 VTI – OKBLICZENIE SILNIKA

Oryginalna wiązka wiązki kabli silnikowych (okablowanie silnika) dla silników 1,4 VTI Citroën/Peugeot. Odpowiednie rozwiązanie problemów z pękniętymi przewodami, utlenionymi szpilkami lub izolacją stwardnienia z powodu ciepła i oleju. Kody OEM: V759188680 i 658561. Dzięki dokładnej długości gałęzi i oryginalnych złączy zapewnia prawidłowe połączenie czujników i elementów działania bez bastionów oraz niepotrzebne poszukiwanie wad.

Ten głośność łączy jednostkę sterującą silnika (ECU) z kluczowymi komponentami, takimi jak wtryskiwacze, cewki zapłonowe, wał korbowy i czujnik wałka rozrządu, przepustnica, sonda Lambda, alternator i starter. Typowymi objawami uszkodzonego okablowania są awarie zapłonu, nieregularne biegu jałowe, okazjonalne umierania silnika, trudne uruchamianie lub kody błędów związane z błędem i obwody przerwane. Zastąpienie pełnej objętości jest często najszybszym i najbardziej niezawodnym sposobem wyeliminowania tych problemów.

Informacje techniczne

  • Producent: PSA Peugeot Citroën (OEM)
  • Model: 1.4 VTI (EP3) – Wybrana wersja Citroën C3 II, C3 Picasso, C4 II; Peugeot 207, 308
  • Kody produktów: V759188680
  • Inne liczby: 658561

zgodność
Tom jest przeznaczony do silników benzynowych 1.4 VTI 16V (EP3). Z pewnością zaleca się poprawny zespół do porównania liczb OEM (V759188680, 658561), kształtu i liczby złączy z oryginalną pracą i prawdopodobnie zweryfikowania zgodności zgodnie z VIN. W niektórych modelach istnieją warianty wiązek według sprzętu i roku produkcji.

Zalecenia montażowe
Zawsze odłącz ujemny biegun baterii przed demontażą. Usuń oryginalny objętość w odniesieniu do wskazówek w oryginalnych posiadaczy i tulejach; Zdejmij nową trasę, zabezpiecz klipsy i zwróć uwagę na promieniujący ciepło (rękawy termiczne i tarcze). Sprawdź czystość i zaostrzenie punktów szkieletowych. Po złożeniu sprawdź w razie potrzeby kod błędu i podstawowe adaptacje. Jednostka sterująca silnika (ECU) nie jest uwzględniona.

Dlaczego warto wybrać oryginalny pakiet
Oryginalne okablowanie zapewnia zgodność pinów, prawidłowe ekranowanie i długości gałęzi – minimalizuje to utratę rezystancji, zakłócenia sygnału i późniejsze „ślepe” diagnostyczne „ślepe”. W przypadku silników 1,4 VTI oryginalne tomy cierpią szczególnie na zginanie i w złączach z powodu wibracji i temperatury; Wymiana jakości znacznie zmniejsza ryzyko powtarzających się wad.

Status
Użył oryginalnej części demontażu, odpowiadającej wiekowi i normalnej operacji. Nadaje się jako bezpośrednia wymiana uszkodzonego okablowania bez konieczności naprawy poszczególnych przewodów.

Informacje dodatkowe

Waga 2 kg