Opis
Alternator Valeo CL15 Citroën Peugeot 1.6 e-HDI
Z samochodu z przebiegiem 640 000 km
Alternator Valeo CL15 do Citroëna/Peugeota 1.6 e-HDi – Oryginalna część używana o niskim przebiegu, idealny zamiennik OEM o numerach 9678048880 / 1638094380 / 5705.KV / 5702.J9. Nadaje się do samochodów z systemem Stop&Start i inteligentnym ładowaniem (inteligentny alternator).
Główne zalety
– Oryginalne Valeo – prawidłowa funkcja ładowania i bezproblemowy montaż w samochodach PSA
– Zdemontowany z samochodu o masie ok. 64 000 km
– Wsparcie odzyskiwania energii podczas hamowania i kierowania poprzez LIN – stabilne napięcie nawet przy dużym obciążeniu
– Czysty, sprawdzony element – gotowy do montażu
Informacje techniczne
– Typ: Valeo CL15 (inteligentny alternator dla e-HDi)
– Napięcie: 12 V
– Prąd znamionowy: 150 A
– Sterowanie/komunikacja: LIN (1pin)
– Zaciski: wyjście B+, masa przez korpus alternatora
– Koło pasowe: 6PK ze sprzęgłem jednokierunkowym (OAP)
– Mocowanie: 3-punktowe (rozstaw PSA dla 1.6 e-HDi)
– Pasuje do silników: 1.6 e-HDi (DV6C/DV6D) z systemem Stop&Start
Numery OEM i referencyjne
-PSA: 9678048880, 1638094380
– część PSA: 5705.KV, 5702.J9
Przed złożeniem zamówienia zawsze porównuj oryginalny numer alternatora i złącze ze zdjęciami.
Kompatybilność (orientacyjna)
– Citroën: C3 Picasso, C4 II (1.6 e-HDi)
– Peugeot: 3008 I, 301, 308, 5008 I (1.6 e-HDi)
Kompatybilność może się różnić w zależności od roku produkcji, wersji mocy silnika i wyposażenia samochodu (Stop&Start). Najbardziej pewne dopasowanie jest zgodne z numerem OEM wymienionym powyżej.
Stan i testowanie
– Część używana, w pełni sprawna, sprawdzona wizualnie
– Z samochodu o masie ok. 64 000 km
– Koła pasowe bez luzu, cicha praca łożysk podczas próby
Uwaga: Alternator jest dostarczany bez elementów montażowych i napinacza/paska.
Dlaczego warto wybrać tę część?
– Lepszy stosunek ceny do wydajności niż w przypadku nowych części zamiennych
– Oryginalna jakość Valeo dla systemów e-HDi z inteligentnym ładowaniem
– Szybkie rozwiązanie w przypadku nieprawidłowego ładowania, migania lampki akumulatora lub wahań napięcia
Wskazówka dotycząca prawidłowego montażu
– Sprawdź stan koła pasowego korby i odpowiedniego paska (6PK)
– Przed montażem należy odłączyć akumulator, po montażu zaleca się sprawdzenie układu ładowania (pomiar napięcia, komunikacja LIN)
– W samochodach wyposażonych w system Stop&Start odpowiednia jest adaptacja/diagnostyka ładowania zgodnie z procedurą PSA
Wyszukiwanie według numeru części? Jeśli Twój oryginalny numer to 9678048880, 1638094380, 5705.KV lub 5702.J9, jest to prawidłowy zamiennik.








