Przepustnica 2.0 HDI Peugeot 9657522480 0345F0

323,00 

PSA CITROEN PEUGEOT 9657522480 0345F0 0345E9

1 w magazynie

Opis

Korpus przepustnicy z szyjką przepustnicy 2.0 HDI RHR 100kw

Przepustnica 2.0 HDI do silników RHR 100 kW to ważna część dolotu regulująca ilość powietrza dopływającego do silnika. Prawidłowo działająca przepustnica zapewnia płynną pracę silnika, lepszą reakcję przepustnicy i optymalne zużycie paliwa. Wadliwej klapie często towarzyszą wahania prędkości obrotowej biegu jałowego, utrata mocy, zgaśnięcie silnika lub świecąca kontrolka silnika.

Ta część przeznaczona jest do samochodów Citroën i Peugeot z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI (RHR 100 kW) i nadaje się jako zamiennik oryginalnej części o pasujących numerach.

Informacje techniczne:
Producent: PSA / CITROËN / PEUGEOT
Model: 2.0 HDI RHR 100 kW
Typ części: Przepustnica / korpus przepustnicy (dolot)
Paliwo: olej napędowy (HDI)
Lokalizacja: wlot, pomiędzy kolektorem dolotowym a układem dolotowym powietrza

Kody produktów:
9657522480
0345F0
0345E9

Inne numery:
Może również pojawić się pod innymi numerami firmy i produkcji, które są równoważne wspomnianym kodom PSA.

Typowe zastosowanie (w przybliżeniu według silnika 2.0 HDI RHR 100 kW):
Citroëna C4
Citroëna C4 Picasso
Citroëna C5
Citroëna C5 X7
Citroëna C8
Peugeota 307
Peugeota 407
Peugeota 807

Ta część jest odpowiednia dla klientów poszukujących konkretnej przepustnicy według numeru części. Jeśli kod się zgadza (np. 9657522480, 0345F0 lub 0345E9), jest to ukierunkowany i niezawodny zamiennik oryginalnej części.

Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed montażem sprawdzić wzrokowo stan powierzchni uszczelniających i złączy.
– Zawsze należy stosować uszczelkę jakościową lub nowe pierścienie typu O-ring, zgodnie z projektem ssania.
– Zamontować amortyzator równomiernie, dokręcić śruby na krzyż z zalecanym momentem obrotowym, aby uniknąć odkształcenia korpusu.
– Przed podłączeniem złącza elektrycznego należy sprawdzić czystość styków i ich mocne zazębienie.
– Po montażu zalecamy przeczyszczenie okolicy dolotu (jeśli jest zatkany olejem i sadzą) oraz wykonanie podstawowej regulacji/adaptacji przepustnicy za pomocą diagnostyki, jeśli auto tego wymaga.
– Po pierwszym uruchomieniu pozostawić silnik na chwilę na biegu jałowym i sprawdzić szczelność dolotu oraz kody błędów w sterowniku.

Prawidłowo dobrana i zamontowana przepustnica pozwoli przywrócić stabilną pracę na biegu jałowym, lepszą reakcję silnika na gaz i ogólnie cichszą pracę silnika wysokoprężnego 2.0 HDI.

Informacje dodatkowe

Waga 0,8 kg