Opis
Wiązka elektryczna silnika CITROEN PEUGEOT 1.6 HDI 66 KW
Pochodzi z PEUGEOT 307 2007r
Wiązka główna silnika do silników 1.6 HDI przeznaczona jest do podłączenia wszystkich kluczowych czujników, siłowników oraz sterownika silnika. Zapewnia niezawodny transfer danych i mocy pomiędzy poszczególnymi podzespołami i jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania układów wtrysku, ładowania, żarzenia i emisji.
Jest to oryginalny pakiet PSA, szczególnie odpowiedni do silników wysokoprężnych 1.6 HDI o mocy 66 kW. Dzięki oryginalnej konstrukcji i fabrycznym złączom mieści się w komorze silnika bez konieczności przeróbek okablowania, co oszczędza czas montażu i zmniejsza ryzyko nieprawidłowego okablowania.
Informacje techniczne:
Producent: PSA Citroën Peugeot
Model: przede wszystkim Peugeot 307 1.6 HDI 66 kW, pasuje również do wybranych samochodów Citroën i Peugeot z silnikiem 1.6 HDI według tych samych kodów
Typ części: Wiązka przewodów głównego silnika / Wiązka elektryczna Silnik 1.6 HDI 66 kW
Kody produktów: 9664694980, 6569NW
Inne numery: NFP, możliwe inne kody warsztatowe lub produkcyjne bezpośrednio na paczce (etykiety, nadruki)
Lokalizacja: komora silnika – podłączenie sterownika silnika, wtryskiwaczy, czujników, czujników i innych elementów układu
Paliwo: olej napędowy (HDi)
Głośność: 1,6 HDI
Moc: 66 kW
Pochodzenie części: zdemontowana z Peugeota 307, rok produkcji 2007
Zalety stosowania oryginalnej wiązki przewodów silnika:
– dokładne długości przewodów i prawidłowy rozkład odgałęzień dla danego typu silnika
– oryginalne złącza, bezpieczniki i przelotki zapewniające bezproblemowe podłączenie
– zapewnienie prawidłowego funkcjonowania silnika, ograniczenie komunikatów o błędach i awariach spowodowanych złym okablowaniem
– oszczędność czasu podczas montażu w porównaniu z indywidualnymi naprawami lub modyfikacjami kabli
Zalecenia dotyczące instalacji:
– przed demontażem oryginalnej wiązki zalecamy wykonanie szczegółowej dokumentacji fotograficznej podłączenia poszczególnych złączy w komorze silnika
– na czas montażu odłączyć akumulator, aby uniknąć zwarć i uszkodzeń elektroniki
– dokładnie sprawdzić stan złączy, zatrzasków plastikowych i uszczelek – przed montażem uszkodzone części należy wymienić
– zwrócić uwagę na prawidłowe poprowadzenie wiązki w oryginalnych uchwytach i mocowaniach, tak aby okablowanie nie stykało się z wydechem, ruchomymi częściami czy ostrymi krawędziami
– po montażu należy sprawdzić, czy żadna gałąź wiązki nie jest naciągnięta lub skręcona, co może później skutkować przerwaniem przewodów
– po ponownym podłączeniu akumulatora sprawdzić pracę silnika, ewentualnie przeprowadzić diagnostykę ECU i sprawdzić nowe kody błędów związane z okablowaniem
Ten zestaw silnika głównego jest przeznaczony zarówno dla profesjonalnych mechaników samochodowych, jak i bardziej doświadczonych mechaników domowych, którzy szukają oryginalnego rozwiązania dla silników 1.6 HDI w samochodach Citroën i Peugeot, szczególnie w połączeniu z mocą 66 kW i silnikami pasującymi do zestawu z modelu Peugeot 307 rok modelowy 2007.








