Sterownik FAP EAS300.01 Citroën Peugeot 9647428280

215,00 

PSA CITROEN PEUGEOT 9647428280-01 09733309901 1525CY

2 w magazynie

SKU: 2287-S7_KR14 M2287 Kategorie: , , Znaczników: , , , ,

Opis

Komórka sterująca wtryskiem MAGNETI MARELLI, filtr cząstek stałych FAP

Jednostka sterująca FAP EAS300.01 to specjalistyczny moduł elektroniczny przeznaczony do sterowania systemem filtra cząstek stałych (FAP) w samochodach marki Citroën i Peugeot. Dbają o prawidłowe działanie wtrysku dodatku oraz regenerację filtra, dzięki czemu następuje optymalne spalanie sadzy i redukcja emisji. Dzięki prawidłowo działającej centralce sterującej FAP, praca silnika pozostaje stabilna, a ryzyko wystąpienia trybu awaryjnego, nadmiernego dymienia lub komunikatów o błędach na komputerze pokładowym jest zmniejszone.

Ta część jest odpowiednia dla profesjonalnych mechaników samochodowych, a także wykwalifikowanych mechaników domowych, którzy szukają dokładnego zamiennika zgodnego z kodem jednostki, aby zapewnić prawidłowe działanie układu emisji i uniknąć kosztownych napraw silnika lub układu wydechowego.

Informacje techniczne:
Producent: MAGNETI MARELLI
Typ części: Jednostka sterująca wtryskiem dodatków / Jednostka sterująca FAP (EAS300.01)
Przeznaczenie: Układ filtra cząstek stałych (FAP) – kontrola dozowania dodatków i regeneracji filtra

Modele samochodów (w przybliżeniu):
– Citroën C5 (wybrane silniki z FAP)
– Peugeot 307 (wybrane silniki z FAP)

Kody produktów:
– 9647428280
– EAS300.01

Inne numery:
– 9647428280-01
– 09733309901
– 1525CY

Typowymi objawami uszkodzonej centralki FAP mogą być częste świecenie się kontrolki check silnika, błędy w układzie dodatków, brak możliwości regeneracji filtra cząstek stałych, zwiększone dymienie czy przejście silnika w tryb awaryjny. Wymiana jednostki na prawidłowo działającą pozwala w większości przypadków wyeliminować błędy związane z niewłaściwą obsługą systemu FAP, wydłużyć żywotność filtra cząstek stałych i zapewnić płynniejszą pracę silnika.

Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed wymontowaniem starego urządzenia należy odłączyć akumulator pojazdu, aby uniknąć uszkodzenia wyposażenia elektrycznego.
– Sprawdź stan okablowania i złączy, możliwe utlenienie lub uszkodzenia mechaniczne mogą powodować błędy nawet w jednostce funkcjonalnej.
– Zamontować urządzenie w oryginalnym uchwycie tak, aby było zabezpieczone przed wibracjami, wilgocią i ciepłem zgodnie z oryginalnym rozwiązaniem producenta.
– W wielu przypadkach po wymianie konieczna jest diagnostyka i adaptacja/programowanie centralki za pomocą odpowiedniego sprzętu diagnostycznego, tak aby poprawnie skomunikowała się z pozostałą elektroniką pojazdu.
– Po instalacji wykonaj jazdę próbną i sprawdź kody błędów, aby upewnić się, że FAP i system dodatków są w pełni funkcjonalne.

Informacje dodatkowe

Waga 0,2 kg