Sterownik Bosch M7.4.4 0261207318 9648483480

215,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
9648483480 9643897580 0261207318 1940T1 1940T2

1 w magazynie

Opis

Sterownik silnika BOSCH do CITROEN XSARA Picasso 1.6

Szukasz oryginalnego sterownika silnika do Citroëna/Peugeota z silnikiem 1.6 16V? ECU Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) o numerach 0261207318 / 9648483480 to dokładnie ta jednostka, którą PSA zamontowała w silniku TU5JP4 (kod NFU). Idealny zamiennik oryginalnej części, gdy masz problemy z rozruchem, nierówną pracą, błędami mieszanki lub przerwami w komunikacji ECU.

Główne zalety
– Oryginalny BOSCH – niezawodność i pełna kompatybilność z PSA
– Możliwość sprawdzenia na podstawie numerów części – łatwy wybór odpowiedniego urządzenia
– Pasuje do popularnych modeli Citroëna i Peugeota z silnikiem 1.6 16V NFU (TU5JP4)

Kompatybilność (orientacyjna)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
-Peugeot 206/206 CC 1.6 16V NFU
-Peugeot 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeota 1007 1.6 16V NFU
Uwaga: w przypadku PSA zawsze postępuj zgodnie z numerem części na ecu i tabliczce VIN – różne kalibracje oprogramowania. Jeśli nie jesteś pewien, wyślij nam e-mailem numer części i numer VIN, a my sprawdzimy kompatybilność.

Numery części (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
-PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– numery serwisowe PSA: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
Do prawidłowego działania wymagane jest dopasowanie co najmniej numeru jednostki głównej.

Informacje techniczne
– Typ ECU: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – benzyna, wtrysk sekwencyjny
– Silnik: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Euro 3/4 wg kalibracji
– Złącza: 3× 32pin (łącznie 96 pinów), złącza wielokrotne w kolorze czarnym/szarym
– Obudowa: aluminiowa, trwała, montowana w komorze silnika
– Funkcje: sterowanie zapłonem i wtryskiem, sterowanie lambda, sterowanie przepustnicą, komunikacja EOBD
– Komunikacja: Linia K (w przypadku nowszych modeli także CAN w zależności od wyposażenia)
– Immobilizer: wymagane parowanie z BSI/kluczami (patrz Montaż i kodowanie)

Montaż i kodowanie – jak postępować
– Ponowne klonowanie danych: najpewniejszy sposób – przenieś zawartość EEPROM/Flash ze starego ECU do tego (zachowasz kod immo i konfigurację). Zalecane, dalsze parowanie nie jest wymagane.
– Virginizacja: wprowadzenie go w stan „nowy” i następnie kodowanie z diagnostyką (Lexia/DiagBox) do swojego BSI i kluczy.
– Zmiana „zestawu” (ECU+BSI+klawisze): alternatywa jeśli posiadasz komplet. Oferta ta obejmuje wyłącznie sam ECU.
Zalecany montaż w profesjonalnym serwisie. Przed instalacją sprawdź zasilanie, uziemienie i okablowanie, aby uniknąć bezpośredniego uszkodzenia nowego urządzenia.

Typowe objawy usterki oryginalnego ECU
– Rozruch na zimno/ciepło, wypadanie zapłonu w cylindrze, wahania biegu jałowego
– Błędy przepustnicy, mieszanki (lambda), awarie komunikacji ECU
– Losowe szarpanie silnikiem, ciągła kontrolka silnika bez żadnego innego powodu

Stan i gwarancja
– Stan: używana oryginalna część, patrz zdjęcie (bez przecinania wiązek, złącza nieuszkodzone)
– Funkcjonalność: przed demontażem z pojazdu sprawnego; przechowywane w stanie suchym
– Gwarantujemy, że spróbujesz: jeśli zostanie poprawnie zainstalowany i zakodowany
– Faktura oczywiście

Opakowanie
– 1× sterownik silnika Bosch ME7.4.4 (0261207318 / 9648483480)

Jak sprawdzić poprawną część
– Porównaj numery na etykiecie ECU: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Sprawdź typ silnika: 1.6 16V TU5JP4 (NFU)
– Sprawdź liczbę i kolor złączy (3× 32pin)
Czy masz wątpliwości? Podaj nam VIN i numer swojego starego urządzenia – doradzimy.

Informacje dodatkowe

Waga 1 kg