Opis
Przekaźnik paliwa OMRON 240107 do samochodów CITROEN PEUGEOT
Część używana z gwarancją funkcjonalności
Przekaźnik paliwa OMRON 240107 19203N 454935 to oryginalna używana część do samochodów Citroën i Peugeot, szczególnie odpowiednia dla mechaników samochodowych i wykwalifikowanych właścicieli samochodów, którzy sami dokonują napraw. Ta część jest często wyszukiwana pod numerami produktów 240107, 19203N i 454935, pod którymi jest powszechnie wymieniana w katalogach i ofertach internetowych.
Informacje techniczne:
Producent: OMRON
Model: przekaźnik paliwa OMRON 240107
Kody produktów: 240107, 19203N, 454935
Inne numery: według poszczególnych katalogów może być również wymieniony pod oznaczeniem PSA CITROEN PEUGEOT
Zastosowanie: przekaźnik sterujący i przełączający układu paliwowego w wybranych modelach Citroëna i Peugeota
Ten przekaźnik paliwa jest przeznaczony do stosowania w układzie paliwowym, gdzie zapewnia zasilanie przełączające pompę paliwa i powiązane komponenty. Prawidłowo działający przekaźnik jest niezbędny do niezawodnego rozruchu silnika i stabilnej pracy silnika w każdych warunkach pracy.
Typowe zastosowania zgodnie z etykietami i powszechną kompatybilnością:
Citroëna C2
Citroëna C3
Citroëna C3 Pluriela
Citroëna C4
Peugeota 307
Przekaźnik paliwowy OMRON 240107 19203N 454935 to dobry wybór dla tych, którzy szukają wysokiej jakości używanych oryginalnych części zamiast tanich zamienników i chcą zachować niezawodność i trwałość układu paliwowego Citroëna lub Peugeota.
Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed wymontowaniem starego przekaźnika należy odłączyć ujemny zacisk akumulatora, aby zapobiec uszkodzeniu przewodów.
– Porównaj kształt, złącza i oznaczenia numeryczne na starym i nowym przekaźniku, aby upewnić się, że typ części jest prawidłowy.
– Zamontować w czystej i suchej skrzynce bezpieczników/przekaźników, sprawdzić, czy styki nie są utlenione lub uszkodzone mechanicznie.
– Wciśnij mocno przekaźnik do oporu, aby zapewnić dobry kontakt elektryczny i nie przerywać zasilania pompy paliwowej.
– Po montażu podłącz ponownie akumulator i sprawdź działanie – uruchom samochód i sprawdź, czy silnik pracuje płynnie oraz czy powtarzają się rozruchy na zimno i na gorąco.
– Jeśli samochód nadal wykazuje problemy z zasilaniem paliwem, zaleca się sprawdzenie pozostałych elementów układu (bezpieczniki, pompa paliwa, okablowanie).








