Ładowarka akumulatora Bosch Citroën Peugeot 9838135480

188,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
9838135480

1 w magazynie

Opis

Jednostka stanu naładowania akumulatora do samochodów CITROEN PEUGEOT

Ładowarka akumulatorów BOSCH jest ważną częścią instalacji elektrycznej samochodów marki Citroën i Peugeot. Monitoruje stan naładowania akumulatora, kontroluje przepływ energii i pomaga zoptymalizować ładowanie alternatora. Prawidłowo działająca jednostka zapewnia niezawodny rozruch silnika, stabilne zasilanie wszystkich układów elektrycznych oraz wydłuża żywotność akumulatora.

Ta część jest szczególnie odpowiednia dla profesjonalnych mechaników samochodowych i warsztatów domowych, którzy szukają opłacalnego rozwiązania w zakresie oryginalnej elektroniki do samochodów PSA. Urządzenie idealnie nadaje się jako zamiennik w przypadku problemów z ładowaniem, nieoczekiwanego rozładowania akumulatora, częstego świecenia się kontrolki ładowania lub błędów diagnostycznych związanych z systemem zarządzania energią.

Informacje techniczne
Producent: BOSCH
Model: Jednostka sterująca stanem/ładowaniem akumulatora do samochodów Citroën i Peugeot
Kody produktów: 9838135480
Inne numery: mogą odpowiadać innym numerom Bosch i PSA stosowanym w identycznych jednostkach w zależności od konkretnego wyposażenia i modelu samochodu

Typ części: Elektroniczna jednostka sterująca stanem naładowania akumulatora
Lokalizacja: zwykle w komorze silnika, w pobliżu akumulatora (określone położenie może się różnić w zależności od modelu)
Zastosowanie: kontrola ładowania, monitorowanie stanu akumulatora, komunikacja z innymi sterownikami w samochodzie

Typowe zastosowanie w samochodach Citroën/Peugeot
Urządzenie to stosowane jest szczególnie w nowszych modelach z rozbudowaną elektroniką, a często także z systemem Start-Stop, np.:

– Citroëna C4 II
– Citroëna C4 Picasso
– Peugeota 3008 I
– Peugeota 308 T9
– Peugeota 5008 I

Specyficzne zastosowanie zawsze zależy od motoryzacji i wyposażenia, jednostki mogą się różnić w zależności od instalacji elektrycznej danego samochodu.

Zalety tej części
– Oryginalne rozwiązanie renomowanego producenta BOSCH
– Prawidłowa funkcja ładowania i dłuższa żywotność baterii
– Zmniejszenie ryzyka problemów z uruchomieniem samochodu
– Kompatybilność z oryginalnym oprogramowaniem i diagnostyką Citroëna/Peugeota

Zalecenia dotyczące instalacji
– Przed montażem należy zawsze odłączyć akumulator (najpierw biegun ujemny), aby zapobiec zwarciu lub uszkodzeniu elektroniki.
– Pracować w suchym środowisku, chronić urządzenie przed wilgocią i brudem.
– Sprawdź złącza i okablowanie – nie mogą być skorodowane, uszkodzone lub poluzowane. Wszelkie uszkodzone złącza należy wymienić lub naprawić.
– Podczas demontażu starego urządzenia zanotuj lub zrób zdjęcie pierwotnego rozmieszczenia i poprowadzenia kabli, aby nowe urządzenie zostało zainstalowane w ten sam sposób.
– Nie otwieraj ani nie modyfikuj urządzenia w żaden sposób, istnieje ryzyko trwałego uszkodzenia.
– Po montażu podłączyć akumulator (najpierw biegun dodatni) i przeprowadzić kontrolę podstawową – uruchomić silnik, obserwować kontrolki ładowania i ewentualne komunikaty o błędach na komputerze pokładowym.
– W przypadku niektórych samochodów po wymianie może zaistnieć konieczność skorygowania lub usunięcia błędów za pomocą diagnostyki, dlatego zaleca się posiadanie odpowiedniego narzędzia diagnostycznego.

Jednostka ta jest odpowiednim wyborem dla każdego, kto potrzebuje funkcjonalnego zamiennika oryginalnej części i szuka niezawodnego rozwiązania dla systemów ładowania i zarządzania energią samochodów Citroën i Peugeot.

Informacje dodatkowe

Waga 0,3 kg