Opis
Jednostka sterująca MAGNETI MARELLI IAW 6LP2.12
Pasuje do silników 1.4 16V KFU do samochodów CITROEN i PEUGEOT
Pochodzi z CITROENA C4 2009r
Sterownik silnika Magneti Marelli IAW 6LP2.12 – oryginalna używana część marki Citroën C4 (rok 2009), przeznaczona do silników benzynowych 1.4 16V KFU (ET3J4) w samochodach Citroën i Peugeot. Świetny wybór jako zamiennik wadliwego ECU – zachowa jakość OEM, zaoszczędzi czas i koszty, pomoże wyeliminować błędy w sterowaniu wtryskiem i zapłonem.
Kluczowe funkcje
– Producent/Typ: Magneti Marelli IAW 6LP2.12 (ECU – Jednostka sterująca silnika, Jednostka sterująca wtryskiem)
– Paliwo/silnik: benzyna, 1.4 16V KFU (ET3J4), 65 kW
– Miejsce docelowe: PSA Citroën / Peugeot (platforma z silnikiem KFU)
– Stan: część używana, w momencie demontażu w pełni sprawna; kosmetyczne ślady użytkowania bez wpływu na działanie
– Pochodzenie: Citroën C4, rok 2009
– Złącza: 3 złącza wielorzędowe (standard PSA/Marelli 6LP)
Numery części OEM i kompatybilnych (wyszukiwanie według numeru)
– 9664339980
– 9665936280
– 16 631 064
– 16 988 004
– 1940XH
– 1940XJ
Uwaga: Zawsze porównuj kody typu IAW 6LP2.12 i wyższe z oryginalną etykietą urządzenia, aby zapewnić prawidłową wymianę.
Kompatybilność
– Zweryfikowano: Citroën C4 1.4 16V KFU
– Często stosowany także w samochodach z silnikiem 1.4 16V KFU (ET3J4): Citroën C2, C3; Peugeota 206, 207, 307, 1007.
Ważne: Rzeczywista kompatybilność zależy od kombinacji silnika, indeksu SW/HW i okablowania. Przed zakupem porównaj numery części i złącza; w razie niepewności napisz nam VIN.
Typowe objawy wadliwego ECU, które może rozwiązać to urządzenie
– Nie można nawiązać komunikacji z ECU, problem z uruchomieniem ze względu na zarządzanie silnikiem
– Losowe przerwy zapłonu/wtryski, błędy typu P03xx/P02xx
– Wentylator włączony na stałe, nieregularna praca na biegu jałowym, tryb awaryjny
Montaż i kodowanie (ważne)
– Immobilizer/BSI: Urządzenie musi być sparowane z samochodem (BSI/kluczyki) – diagnostyka DiagBox/Lexia lub odtwarzanie zawartości EEPROM/virginization. Zalecany profesjonalny montaż.
– Przed wymianą sprawdzić zasilanie, uziemienie i integralność wiązki przewodów; wadliwy zasilacz może również uszkodzić funkcjonalny ECU.
Podsumowanie techniczne
– Typ: ECU – Jednostka sterująca silnika (PCM/ECM)
– Marka: Magneti Marelli
– Seria: IAW 6LP2.12
– Przeznaczenie: benzyna, 12 V, PSA
– Lokalizacja w samochodzie: komora silnika (w zależności od modelu)
Opakowanie
– 1× sterownik silnika Magneti Marelli IAW 6LP2.12 (używany, sprawdzany podczas demontażu)
Dla maksymalnej pewności zamówienia, proszę porównać numery na tabliczce znamionowej oryginalnego urządzenia z numerami powyżej, aby sprawdzić, czy posiadasz silnik 1.4 16V KFU (ET3J4). Chętnie doradzimy w zakresie weryfikacji kompatybilności.








