Jednostka sterująca Bosch MD1CS003 0281037198 9841351080

1076,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
0281037198 9841351080 9826975080
1679599580 1679599780

1 w magazynie

Opis

Jednostka sterująca Bosch 1.5 HDI
Pochodzi z PEUGEOT 308 T9 2021

Jednostka sterująca silnika Bosch MD1CS003 (ECU) dla PSA 1.5 BlueHDi (DV5) – 0281037198, 9841351080

Szukasz zamiennika uszkodzonego sterownika silnika Citroën/Peugeot? Ta oryginalna używana część Bosch MD1CS003 pochodzi z Peugeota 308 T9 (2021) z silnikiem 1.5 BlueHDi. Jest to sterownik do nowoczesnych diesli PSA ze sterowaniem wtryskiem, turbosprężarką, EGR, DPF i SCR (AdBlue).

Główne numery części (do wyszukiwania i weryfikacji dopasowania)
– Bosch: 0281037198 (0281 037 198), typ MD1CS003
-PSA/OEM: 9841351080, 9826975080, 1679599580, 1679599780
– Oznaczenie silnika: 1,5 BlueHDi (DV5)
Wskazówka: Zawsze porównuj wszystkie numery na tabliczce znamionowej oryginalnego urządzenia z powyższymi, łącznie z numerami. wpisz MD1CS003.

Informacje techniczne
– Producent/typ: Bosch MD1CS003 (ECU Diesel dla Common-Rail)
– Zasilanie/komunikacja: 12 V, CAN (diagnostyka UDS)
– Funkcje: kontrola wtrysku, świeca żarowa, turbosprężarka, EGR, regeneracja DPF, SCR/AdBlue, pompa paliwa itp.
– Norma emisji: Euro 6.2 / 6.d-temp (orientacyjna – różni się w zależności od kalibracji SW)
– Złącza: 2 złącza wielopinowe PSA (patrz zdjęcie)
– Lokalizacja w samochodzie: komora silnika (w przypadku PSA, zwykle w pobliżu akumulatora/skrzynki)

Kompatybilność
– Przeznaczony do samochodów Citroën/Peugeot z silnikiem 1.5 BlueHDi (DV5) od około 2018 roku.
– Często spotykany w modelach: Peugeot 208 II, 2008 II, 308 T9 (po liftingu), 3008 II, 5008 II, Rifter, Partner (K9), Expert, Traveller; Citroën C3 III, C3 Aircross, C4 (Cactus FL/SpaceTourer), Berlingo (K9), Jumpy, SpaceTourer.
Ważne: kalibracje oprogramowania różnią się w zależności od modelu, roku, przekładni i poziomu emisji. Decydującym czynnikiem jest dopasowanie numeru urządzenia i złączy, a najlepiej także indeksu SW/HW.

Montaż i parowanie (immobilizer)
– Urządzenie jest fabrycznie sparowane z BSI/IMMO pojazdu. Do prawidłowego funkcjonowania niezbędne jest:
– klonowanie zawartości oryginalnego ECU (przesyłanie danych/EEPROM/Flash do tego urządzenia), lub
– virginizacja i późniejsza adaptacja (uczenie się) poprzez diagnostykę PSA (DiagBox).
– Zalecenie: powierz instalację elektrykowi samochodowemu z doświadczeniem z MD1CS003. Przed instalacją sprawdź zasilanie, uziemienie i okablowanie, aby zapobiec uszkodzeniu nowego urządzenia.

Typowe objawy usterki oryginalnego ECU (kiedy ta część pomoże)
– Silnik nie uruchamia się, utrata komunikacji ECU po CAN
– Tryb awaryjny, błędy sterowania wtryskiwaczami/pompami, żarzenie, SCR/AdBlue
– Powtarzające się błędy, które powracają nawet po naprawie urządzeń peryferyjnych i okablowania

Stan i zawartość zestawu
– Używana oryginalna część Bosch do Peugeota 308 T9 (2021) 1.5 BlueHDi.
– Dostarczony jest sam sterownik silnika (bez kluczy/BSI).
– Stan patrz zdjęcia. Przed zakupem sprawdź, czy numer części i złącza pasują do Twojego samochodu.

Wyszukaj słowa kluczowe
sterownik silnika, ECU, PCM, jednostka wtryskowa, Bosch MD1CS003, 0281037198, 9841351080, 9826975080, 1679599580, 1679599780, PSA, Citroën, Peugeot, 1.5 BlueHDi, DV5, typ silnika, jednostka sterująca Peugeot 308 T9

Celem tego opisu jest dokładne śledzenie numerów OEM, a także praktyczne informacje dotyczące montażu, aby wymiana była możliwie szybka i bezproblemowa. Jeśli nie masz pewności co do kompatybilności, porównaj etykiety obu jednostek i skonsultuj się ze swoim diagnostą.

Informacje dodatkowe

Waga 1 kg