Opis
Agregat BSM R08 DELPHI do samochodów Citroën Peugeot
Jest to część używana z gwarancją funkcjonalności
Możliwe jest uszkodzenie jednego z uchwytów – nie ma to wpływu na funkcjonalność
BSM R08 DELPHI 9667199680 to skrzynka bezpieczników i przekaźników silnika przeznaczona do samochodów marki PSA – Citroën i Peugeot. Ta część zapewnia zasilanie i sterowanie wieloma obwodami elektrycznymi w komorze silnika (pompa paliwa, wentylatory chłodzące, zapłon, wtrysk i inne urządzenia). Dzięki prawidłowo działającej jednostce BSM zapewniona jest niezawodna praca silnika i pozostałych układów elektrycznych pojazdu.
Urządzenie nadaje się jako zamiennik w przypadku problemów z zasilaniem, przypadkowej awarii niektórych funkcji, spalenia ścieżek w oryginalnej skrzynce bezpieczników lub po zalaniu lub korozji. Używana oryginalna część jest często najlepszym wyborem pod względem kompatybilności z układem samochodu i długotrwałej żywotności.
Informacje techniczne
Producent: DELPHI
Typ części: BSM R08 (moduł bezpieczników/przekaźników w komorze silnika)
Przeznaczenie: Citroën / Peugeot (grupa PSA)
Lokalizacja: komora silnika, w pobliżu akumulatora
Modele samochodów (w przybliżeniu):
– Citroëna C3
– Citroëna C3 II
– Citroëna C3 Picasso
– Citroëna DS3
– Peugeota 1007
– Peugeota 207
Kody produktów:
– 9667199680
– BSM R08 DELPHI
Pozostałe numery (wymiana/serwis/OEM):
– 6500 HV
Stan części:
Używana oryginalna część z gwarancją funkcjonalności. Jeden z plastikowych uchwytów lub uchwytów może ulec uszkodzeniu, ale nie ma to wpływu na działanie samego urządzenia. Styki i złącza są zazwyczaj w dobrym stanie, bez nadmiernej korozji i przepaleń.
Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed montażem należy zawsze odłączyć akumulator pojazdu (biegun ujemny) i odczekać kilka minut, aby rozładować prądy różnicowe w układzie.
– Sprawdź czystość i stan wszystkich złączy – w przypadku utlenienia delikatnie je oczyść odpowiednim preparatem do styków.
– Podczas demontażu oryginalnego modułu BSM zanotuj lub sfotografuj rozmieszczenie złączy i bezpieczników, aby uniknąć pomyłek.
– Zamontuj urządzenie w taki sposób, aby wszystkie zapadki zabezpieczające i wsporniki dobrze przylegały do swoich miejsc, nawet w przypadku częściowego uszkodzenia jednego ze wsporników – ważne jest dobre przyleganie złączy.
– Po montażu należy sprawdzić wartości i umiejscowienie bezpieczników zgodnie ze schematem dla konkretnego modelu samochodu.
– Po ponownym podłączeniu akumulatora sprawdzić działanie głównych układów (rozruch, światła, wentylatory chłodnicy, pompa paliwa, wycieraczki itp.).
Ta część jest szczególnie odpowiednia dla mechaników samochodowych i doświadczonych technicznie właścicieli pojazdów Citroën i Peugeot, którzy szukają konkretnej jednostki BSM według numeru seryjnego 9667199680 / 6500HV i potrzebują oryginalnego rozwiązania zapewniającego niezawodne funkcjonowanie układu elektrycznego samochodu.








