Opis
Przekaźnik paliwa OMRON 240107 do samochodów CITROEN PEUGEOT
Z kawałkiem okablowania
Przekaźnik pompy paliwa OMRON 240107 + kawałek okablowania (PSA 19203N, 454935) – oryginalna część używana do Citroëna i Peugeota
Niezawodne przełączanie zasilania pompy paliwa i układu wtryskowego. Oryginalny przekaźnik firmy OMRON o numerze 240107 jest montowany w wielu samochodach PSA i idealnie nadaje się jako zamiennik wadliwego przekaźnika powodującego problemy z rozruchem, nierówną pracę lub przypadkowe zgaśnięcie silnika. W zestawie znajduje się również kawałek okablowania z oryginalnym złączem, który ułatwia naprawę oryginalnej wiązki przewodów.
Kluczowe funkcje
– Oryginalny produkt firmy OMRON – jakość samochodowa, dokładna kompatybilność z PSA
– Przeznaczenie: przełączanie zasilania pompy paliwa/układu wtryskowego (12 V)
– W zestawie kawałek okablowania ze złączem – ułatwia wymianę i naprawę
– Pasuje do wybranych modeli Citroëna i Peugeota (patrz poniżej i sprawdź numery OEM)
Numery OEM / referencyjne
– OMRON: 240107
-PSA Citroën/Peugeot: 19203N (1920.3N), 454935
Uwaga: Numery na korpusie przekaźnika mogą się różnić w zależności od partii/producenta, są one funkcjonalnie równoważne wymienionym referencjom PSA. Przed zakupem porównaj numer części z oryginalną częścią lub sprawdź na podstawie numeru VIN.
Kompatybilność – zwykle używana w modelach
– Citroën: Berlingo, C3 Pluriel, Xsara Picasso
– Peugeot: 206+, 307, 308, Partner
Kompatybilność może się różnić w zależności od roku produkcji i silnika; zawsze sprawdzaj na podstawie numeru OEM lub VIN.
Informacje techniczne
– Zasilanie: przekaźnik samochodowy 12 V dla obwodu paliwowego
– Lokalizacja: zwykle w komorze silnika (w pobliżu skrzynki bezpieczników/przekaźników lub wiązki wtryskowej – w zależności od modelu)
– Funkcja: przełącza zasilanie pompy paliwa i powiązanych obwodów sterujących silnikiem
Typowe objawy uszkodzonego przekaźnika
– Silnik uruchamia się z trudem lub w ogóle nie uruchamia pompy paliwa
– Losowe wyłączenie silnika, przerwy w dostawie prądu
– Nie słychać „klikania” przekaźnika po włączeniu zapłonu
Stan i opakowanie
– Część oryginalna używana, sprawdzona wizualnie; dostarczany z kawałkiem okablowania i złączem
– Przeznaczony jako bezpośredni zamiennik niedziałającego przekaźnika
Wskazówka montażowa
– Przed montażem odłączyć akumulator. Sprawdź styki i uziemienie, w razie potrzeby wyczyść zaciski. Po wymianie należy sprawdzić czy przekaźnik jest włączony po włączeniu zapłonu i czy pracuje pompa paliwa.
Dlaczego warto wybrać oryginalną używaną część?
– Jakość OE i precyzyjne działanie
– Szybkie i ekonomiczne rozwiązanie w porównaniu do uniwersalnych zamienników
– Możliwość sprawdzenia kompatybilności dzięki numerom OEM (19203N, 454935, OMRON 240107)
Jeśli szukasz przekaźnika paliwa/przekaźnika pompy paliwa/przekaźnika wtrysku do Citroëna lub Peugeota, porównaj numery na oryginalnej części z powyższymi odniesieniami.








