Opis
Kompletny zacisk hamulcowy wraz z silniczkiem sterującym hamulcem ręcznym do samochodów Citroen i Peugeot
Prawe tylne koło
PEUGEOT 308 T9 KOMBI 2021 ma przejechane 123 000 km
Zestaw prawego tylnego zacisku hamulcowego do samochodów Peugeot i Citroën jest szczególnie odpowiedni dla profesjonalnych mechaników samochodowych i majsterkowiczów, którzy szukają wysokiej jakości używanych części o określonym pochodzeniu. Dokładne kody produktów ułatwiają znalezienie i dopasowanie zacisku do konkretnego samochodu, zwłaszcza do modeli Peugeot 308 T9.
Ten zacisk hamulcowy jest przeznaczony do prawego tylnego koła i jest dostarczany jako kompletny zespół zawierający elektryczny silnik sterujący hamulca postojowego (ręcznego). Części pochodzą z samochodu PEUGEOT 308 T9 kombi, rok produkcji 2021, z przebiegiem 123 000 km, co zapewnia nowoczesny design i kompatybilność z nowszymi układami hamulcowymi koncernu PSA.
Informacje techniczne:
Producent: PSA / Citroën / Peugeot
Model: Peugeot 308 T9 (pasuje do serii modeli T9, w zależności od konkretnego wyposażenia i silnika)
Lokalizacja: prawy tylny zacisk hamulca, łącznie z silnikiem elektrycznego hamulca postojowego
Układ hamulcowy: hamulce tarczowe tylnej osi
Kody produktów: 1608998980, 1608999280
Inne numery: można znaleźć również pod numerami katalogowymi PSA dla tylnego prawego zacisku hamulcowego z elektrycznym hamulcem postojowym do 308 T9
Używany zacisk hamulcowy nadaje się jako zamiennik uszkodzonej lub niesprawnej części, na przykład w przypadku nieprawidłowego działania silnika elektrycznego hamulca postojowego, nierównego efektu hamowania, usztywnienia tłoczka lub nadmiernego zużycia oryginalnego zacisku. Prawidłowo działający zacisk tylny jest niezbędny do bezpiecznego hamowania, równomiernego zużycia klocków hamulcowych i niezawodnego działania elektrycznego hamulca postojowego.
Zalecenia dotyczące instalacji:
Przed montażem należy dokładnie sprawdzić stan tarczy i klocków hamulcowych, w razie potrzeby wymienić je razem z zaciskiem, aby zapewnić równomierny efekt hamowania. Oczyść powierzchnie łożysk piasty i uchwytu zacisku z korozji i brudu. Wymień pierścienie uszczelniające, śruby i prowadnice zacisków, jeśli zostało to określone przez producenta. Podczas montażu użyj klucza dynamometrycznego i przestrzegaj zalecanych momentów dokręcania śrub zacisku i wspornika.
W pojazdach wyposażonych w elektryczny hamulec postojowy zaleca się wykonanie diagnostyki podczas montażu i demontażu w celu wprowadzenia układu w tryb serwisowy, a następnie dostosowanie silnika hamulca postojowego. Po zakończeniu montażu odpowietrz układ hamulcowy, sprawdź, czy nie ma wycieków płynu hamulcowego i wykonaj jazdę próbną, koncentrując się na działaniu hamulców i elektrycznego hamulca postojowego.






