Opis
Pas bezpieczeństwa za trzecim rzędem pasażerów w Citroënie C-Crosser i Peugeot 4007
Prawe siedzenie w trzecim rzędzie
Kolor 0002- – beż
Pas bezpieczeństwa na prawe siedzenie w trzecim rzędzie (za pasażerem) przeznaczony do SUV-ów Citroën C-Crosser i Peugeot 4007. Jest to oryginalna część według kodeksu psa w kolorze beżowym (kolor 0002), nadająca się do wymiany toru, zatrzymania nawijania lub niedziałającego zamka. Dzięki dokładnemu zamocowaniu i odpowiedniej długości paska montaż kompatybilnych samochodów odbywa się bez modyfikacji.
Kompatybilność: Citroën C-Crosser i Peugeot 4007 z trzecim rzędem siedzeń, prawa strona pojazdu. Pas ten przeznaczony jest dla prawego tylnego siedzenia w trzecim rzędzie i odpowiada oryginalnym punktom mocowania oraz linii przechodzącej przez górne ucho prowadzące. Aby sprawdzić zgodność, zalecamy porównanie ilości części i wizualne sprawdzenie kształtu uchwytu nawijacza i uchwytów.
Funkcje i zalety: Wewnętrzny wiatrak utrzymuje pasek wygodnie naciągnięty i natychmiastowo blokuje prędkość. Prawidłowo funkcjonujący pas jest niezbędny dla bezpieczeństwa pasażerów trzeciego rzędu, gdzie częstym problemem jest zużycie zaczepu i mechanizmu zwijającego, które może skutkować powolnym nawijaniem lub blokowaniem.
Wskazówki montażowe: Wymiana zazwyczaj polega na wyjęciu bocznych plastików z bagażnika i zwolnieniu mocowania nawijacza i mocowania paska. Przed montażem należy sprawdzić linię pasa przez ucho prowadzące i blisko uchwytów do korpusu. Dokręcić śruby zgodnie ze specyfikacją producenta i po zamontowaniu wykonać próbę funkcjonalną zamka i gładkości uzwojenia. Jeśli samochód brał udział w wypadku, zawsze rozważ wymianę wszystkich zabezpieczeń w strefie.
informacje techniczne
- Producent: PSA (OEM)
- Model: Citroën C-Crosser; Peugeota 4007; Trzeci rząd siedzeń – prawa strona (za pasażerem)
- Kody produktów: 6066751, 8975H6
- Inne numery: 8976Q6
Kolor: 0002 – beż. Lokalizacja: Prawa strona trzeciego rzędu (za pasażerem). Przed złożeniem zamówienia porównaj kody i kształt uchwytów z oryginalnym dziełem, aby uzyskać 100% kompatybilności.