Opis
Oryginalny kompletny tłumik z katalizatorem do samochodów Citroën Peugeot z silnikami 1.6 HDI 55kw i 66kw
Przejechane zaledwie 44 000 km
Oryginalny katalizator ze zintegrowanym tłumikiem przeznaczony do samochodów marki Citroën i Peugeot z silnikami wysokoprężnymi 1.6 HDI o mocy 55 kW i 66 kW. Dzięki autorskiej konstrukcji PSA zapewnia odpowiednią filtrację i oczyszczanie spalin, stabilną pracę silnika oraz dotrzymanie limitów emisji. Części tego typu często wyszukiwane są według oryginalnych numerów, dlatego poniżej podajemy szczegółową specyfikację.
Producent:
PSA (Citroën / Peugeot)
Model:
Pasuje do wybranych wersji samochodów:
Citroën Berlingo 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C3 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C4 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 207 1,6 HDI 55/66 kW
Peugeot 307 1,6 HDI 55/66 kW
Peugeot Partner 1.6 HDI 55/66 kW
Przeznaczony do silników: 1.6 HDI (55 kW, 66 kW)
Kody produktów:
TR PSA K536
TR PSA K394
1731ZH
Inne numery:
Można go wymienić lub wyszczególnić pod odpowiednimi numerami katalogowymi PSA dla wybranych wersji silnika 1.6 HDI (55 i 66 kW). Podczas wyszukiwania według numeru części kluczowy jest pasujący numer 1731ZH lub oznaczenie TR PSA K536 / K394 na korpusie części lub w katalogu.
Status i nalot:
Jest to oryginalna używana część z samochodu o przebiegu zaledwie 44 000 km. Niski przebieg pozwala na założenie, że wewnętrzna struktura katalizatora jest w dobrym stanie i że zachowana jest drożność układu wydechowego.
Charakterystyka techniczna:
– Oryginalna konstrukcja PSA gwarantuje precyzyjne dopasowanie do kołnierzy i mocowanie w samochodzie
– Zintegrowany tłumik z katalizatorem w jednym urządzeniu
– Przeznaczony do silników wysokoprężnych 1.6 HDI o mocy 55 kW i 66 kW
– Opracowany w celu spełnienia norm emisji mających zastosowanie do danych silników
– Podłączenie do szeregowego czujnika/czujników (lambda, ciśnienie, temperatura) w zależności od wyposażenia konkretnego samochodu
Zalety stosowania oryginalnego katalizatora:
– Dokładna kompatybilność z układem wydechowym Citroën/Peugeot
– Prawidłowe działanie układu sterowania silnikiem, systemów emisji i diagnostyki
– Mniejsze ryzyko komunikatów o błędach i trybu awaryjnego w porównaniu do nieoryginalnych zamienników
– Utrzymanie kultury pracy silnika i optymalnego przeciwciśnienia spalin
Zalecenia dotyczące instalacji:
– Przed montażem należy dokładnie sprawdzić stan kołnierzy, zawiasów i uszczelek wydechu, wymienić zużyte części na nowe.
– Zastosuj nowe śruby mocujące, nakrętki, sprężyny i uszczelki, aby złącze wydechowe było idealnie szczelne.
– Oczyścić powierzchnie montażowe turbosprężarki i reszty układu wydechowego z rdzy i resztek starych uszczelek.
– Upewnić się, że zagięcia i mocowania układu wydechowego nie są naprężone ani skręcone – słabe naprężenie może prowadzić do pękania spoin lub kołnierzy.
– Po montażu należy sprawdzić, czy w pobliżu wydechu nie ma punktów styku z karoserią, osią lub osłonami termicznymi, które mogłyby powodować stuki lub wibracje.
– Po pierwszym uruchomieniu sprawdzić ewentualne wycieki spalin w rejonie przyłączy i elastycznych części układu wydechowego.
– Jednocześnie wskazane jest sprawdzenie stanu pozostałych elementów układu wydechowego (rura przednia, tłumik tylny, zawiasy, osłony termiczne) pod kątem długotrwałej i bezawaryjnej pracy.
Ten katalizator 1.6 HDI 55 i 66 kW (TR PSA K536, K394, 1731ZH) to odpowiedni wybór dla mechaników samochodowych i warsztatów domowych, którzy szukają oryginalnych używanych części o niskim przebiegu i chcą, aby silnik i układ emisji spalin działały prawidłowo w samochodach Citroën i Peugeot.








