Opis
Opis produktu
Moduł sterujący ECU ABS i ESP, pompka ABS oraz jednostka ESP, blok ABS producenta ATE. Przypasowany do modeli PEUGEOT 208, PEUGEOT 301 oraz CITROËN C-ELYSÉE. Produkt dostarczany jest z kompletną instalacją elektryczną, co ułatwia montaż i zapewnia kompatybilność z pojazdem.
Szukasz niezawodnego i w pełni funkcjonalnego modułu sterującego do układu ABS i ESP? Ten moduł ECU ABS ESP o numerach referencyjnych 9817031680, 10.0915-3947.3, 1682592280 to doskonały wybór dla Twojego samochodu marki Citroën lub Peugeot. Zapewnia optymalną pracę systemów wspomagających bezpieczeństwo i stabilność pojazdu podczas jazdy.
Moduł jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania systemu hamowania ABS i systemu stabilizacji toru jazdy ESP. Pozwala na efektywną reakcję pojazdu w sytuacjach krytycznych, znacząco podnosząc bezpieczeństwo jazdy. Niezawodność tego podzespołu ma szczególne znaczenie dla mechaników oraz osób, które samodzielnie wykonują naprawy pojazdów marki Citroën i Peugeot.
Informacje techniczne
Producent: ATE
Model: Pasuje do PEUGEOT 208, PEUGEOT 301, CITROËN C-ELYSÉE
Kody produktów: 9817031680, 10.0915-3947.3, 1682592280, 1616784480
Dodatkowe numery: Specyfikacje zgodne z wymaganiami OEM dla modeli Citroën i Peugeot
Dęki dobrów precyzyjnym testom i kontroli jakości, moduł spełnia wysokie standardy wytrzymałości i niezawodności. Jest to idealny element dla warsztatów oraz użytkowników zajmujących się serwisem samochodów Citroën i Peugeot. Montaż modułu jest prosty, a kompatybilność z pojazdami zapewnia pełną funkcjonalność układu hamulcowego i stabilizacji pojazdu.
Często usterki tego modułu wynikają z naturalnego zużycia elektronicznych elementów sterujących lub uszkodzeń spowodowanych np. awariami instalacji elektrycznej. Proponowana część pozwoli na przywrócenie prawidłowego działania systemu ABS oraz ESP, co przekłada się na większe bezpieczeństwo użytkowników pojazdu.
Instrukcja wymiany
Proces wymiany modułu ECU ABS ESP w modelach Peugeot 208, 301 oraz Citroën C-Elysée rozpoczyna się od odłączenia akumulatora i odmontowania osłony silnika. Następnie należy odpiąć złącza przewodów i zdemontować uszkodzony moduł. Montaż nowego elementu odbywa się w odwrotnej kolejności. Należy upewnić się, że wszystkie połączenia są szczelne i prawidłowo zamocowane.