Opis
Dysza spryskiwacza reflektora lewa do samochodów Peugeot 3008 5008 pierwszej generacji
Oryginalny spryskiwacz reflektora – lewa strona (LH) do Peugeota 3008 I i 5008 I. Jest to część używana, w pełni sprawna, na demontaż, nadaje się jako zamiennik uszkodzonej lub nieszczelnej dyszy. Idealny do samochodów wyposażonych w reflektory ksenonowe, gdzie wymagane jest opryski funkcjonalne.
Kluczowe funkcje
– Numery OEM/PSA: 9685172780, 9685172680, 6438AS (6438.AS)
– Strona samochodu: lewa (strona kierowcy w samochodach z kierownicą po lewej stronie – LHD)
– Typ części: chowana dysza spryskiwacza reflektorów (teleskop)
– Przeznaczenie: do samochodów z fabrycznymi spryskiwaczami reflektorów (najczęściej ksenonowe)
– Stan: używany, przetestowany – tłok wysuwa się płynnie i nie ma wycieków cieczy
Kompatybilność
-Peugeot 3008 I (2009-2016)
-Peugeot 5008 I (2009-2016)
Uwaga: Zawsze sprawdzaj zgodność z numerem OEM oryginalnej części lub numerem VIN.
Informacje techniczne
– Konstrukcja: korpus z tworzywa sztucznego z tłokiem teleskopowym i dyszami skierowanymi na reflektor
– Podłączenie: oryginalne szybkozłącze do węża spryskiwacza (standard PSA)
– Mocowanie: do uchwytu/zderzaka, ściągacz do zatrzaskiwania osłony w kolorze zderzaka
– Funkcja: po naciśnięciu spryskiwacza tłok wysuwa się i rozpyla płyn na reflektor
Zawartość opakowania
– Dysza spryskiwacza reflektora lewa (teleskop)
– Pokrywa zderzaka, węże, złączki i śruby nie są uwzględnione, chyba że zostały wyraźnie wymienione/sfotografowane
Typowe objawy usterki – kiedy potrzebujesz części
– Podczas rozpylania nic się nie dzieje / tłoczek nie wychodzi
– Wyciek płynu pod przednim zderzakiem
– Słaby prąd na reflektorze, nierówny strumień
– Problem z przeglądem technicznym samochodów wyposażonych w światła ksenonowe ze względu na niedziałający spryskiwacz
Wskazówki montażowe
– Często wymaga demontażu przedniego zderzaka lub podwozia
– Po montażu uzupełnić płyn, krótko obrócić instalację i sprawdzić szczelność
– Do podkładek stosować zimową mieszankę (zapobieganie zamarzaniu i uszkodzeniu uszczelek)
– Sprawdź także stan zaworu zwrotnego i pompy spryskiwacza
– Przed złożeniem zamówienia porównaj kształt i umiejscowienie szybkozłącza z częścią oryginalną
Dlaczego warto wybrać tę część?
– Oryginalna część PSA – dokładne dopasowanie i prawidłowe działanie
– Sprawdzona funkcjonalność podczas eksploatacji, odpowiednia jako szybki i ekonomiczny zamiennik
– Łatwa identyfikacja po numerach OEM: 9685172780 / 9685172680 / 6438AS
Uwaga
– Lewa = strona kierowcy (LHD). Jeżeli nie jesteś pewien kompatybilności prześlij VIN – sprawdzimy kompatybilność części.








