Kolumna kierownicza Peugeot 207 4123FJ 4123GX

269,00 

PIES CITROEN PEUGEOT
4123FJ 4123GX

1 w magazynie

SKU: 9151-V2_K40 Kategorie: , , Znaczniki: ,

Opis

Kolumna kierownicza do samochodów Peugeot 207

Kolumna kierownicza Peugeot 207 4123FJ 4123GX przeznaczona jest do samochodów marki Peugeot 207 i stanowi kluczową część układu kierowniczego. Zapewnia precyzyjne przeniesienie ruchu kierownicy na kierownice, wpływając tym samym na stabilność, sterowność i ogólne bezpieczeństwo samochodu. Prawidłowo działająca kolumna kierownicy jest niezbędna szczególnie przy wyższych prędkościach, ostrych manewrach i sytuacjach awaryjnych.

Ta część jest odpowiednia dla mechaników samochodowych i wykwalifikowanych mechaników domowych, którzy szukają używanej części zamiennej wysokiej jakości w rozsądnej cenie. Dzięki zachowaniu oryginalnych parametrów zapewniona jest kompatybilność z oryginalnym układem oraz prawidłowe działanie pozostałych powiązanych podzespołów, takich jak drążek kierowniczy, kierownica, poduszka powietrzna w kierownicy czy skrzynka rozdzielcza.

Informacje techniczne
Producent: PSA CITROEN PEUGEOT
Model: Peugeot 207
Kody produktów: 4123FJ, 4123GX
Inne numery: oryginalne numery OEM układu kierowniczego PSA dla serii modeli 207

Kolumna kierownicza do Peugeota 207 o kodach 4123FJ i 4123GX sprawdza się szczególnie w przypadkach, gdy samochód wykazuje nadmierny luz w układzie kierowniczym, nieregularne opory przy skręcaniu kierownicą, stukanie w okolicy kolumny lub problemy z blokowaniem kierownicy. Zaletą stosowania oryginalnej części jest zachowanie oryginalnej geometrii i właściwa współpraca z elektroniką samochodu, jeśli w słupku znajduje się np. czujnik obrotu kierownicy lub inne elementy.

Zalecenia dotyczące instalacji
Przed samym montażem warto sprawdzić stan wszystkich połączonych ze sobą elementów układu kierowniczego i podwozia, takich jak łożyska, przeguby oraz drążek kierowniczy, aby zapobiec ponownym luzom i stukaniu. Podczas montażu konieczne jest:

– Należy zwrócić uwagę na prawidłowe wycentrowanie kierownicy i kolumny kierownicy względem kół, tak aby po montażu kierownica stała prosto.
– Dokręcić wszystkie połączenia śrubowe momentem zalecanym przez producenta, aby uniknąć poluzowania lub uszkodzenia gwintów.
– Ostrożnie osadzić wszystkie wały łączące i przeguby, aby wstrząsy nie przeniosły się na kierownicę.
– Należy zwrócić uwagę na prawidłowe okablowanie wokół kolumny, zwłaszcza w rejonie dźwigni sterujących i ewentualnego podłączenia poduszki powietrznej w kierownicy.
– Po montażu należy przeprowadzić jazdę próbną, sprawdzić działanie układu kierowniczego w całym zakresie, sprawdzić nasłuchowo, czy nie pojawiają się nowe dźwięki oraz upewnić się, że kierownica reaguje elastycznie i płynnie.

Profesjonalny montaż lub montaż przez osobę mającą doświadczenie w naprawach układów kierowniczych znacznie zmniejsza ryzyko błędów oraz gwarantuje dłuższą żywotność części i bezpieczną eksploatację pojazdu.

Informacje dodatkowe

Waga 11 kg